Kuratorium Oświaty w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 65667ARCHIWALNE z dnia 14.07.2020 r.
-
Oferty do
27
lipca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługa sekretariatu oraz obsługa komisji przetargowej
w Wydziale Organizacyjnym
Łódź
Kuratorium Oświaty w Łodzi
al. Kościuszki 120a
90-446 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Segregowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów wpływających i wychodzących z Wydziału zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego.
- Rejestrowanie wpływających do Wydziału interwencji i skarg (telefonicznie, pocztą elektroniczną, osobiście przez zainteresowanych, w tym anonimowo) dotyczących spraw prowadzonych przez Wydział.
- Współpraca w zakresie wymiany i rejestracji korespondencji z kancelarią i sekretariatami pozostałych wydziałów oraz innymi komórkami organizacyjnymi Kuratorium. Wspomaganie organizacyjne zadań Wydziału.
- Zakładanie i prowadzenie należących do specyfiki Wydziału teczek akt, spisu prowadzenia spraw, prowadzenie ewidencji wykorzystywania samochodów służbowych obsługujących Kuratorium Oświaty w Łodzi.
- Prowadzenie spraw w zakresie obsługi komisji przetargowej oraz kompletowanie dokumentacji przetargowej każdego prowadzonego postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego. Prowadzenie rejestru o udzielonych zamówieniach publicznych o wartości poniżej progu bagatelności.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego wchodzących w zakres zadań Wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe zawodowe z zakresu administracji, ekonomii lub zarządzania
- doświadczenie zawodowe: w pracy administracyjno - biurowej lub w administracji publicznej
- umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie aplikacji wchodzących w skład MS Office
- komunikatywność
- umiejętność logicznego myślenia, selekcji informacji
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność korzystania z przepisów prawa
- umiejętność korzystania z urządzeń biurowych
- wysoki poziom kultury osobistej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu administracji, ekonomii lub zarządzania
- doświadczenie zawodowe: w pracy w komórce do spraw zamówień publicznych
- ukończone formy doskonalenia z zakresu zamówień publicznych
- znajomość języka angielskiego - poziom A2
- umiejętność konstruowania podstawowych umów dotyczących zlecania usług, dostaw lub robót budowlanych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu poświadczającego ukończone formy doskonalenia z zakresu zamówień publicznych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Łodzi
90-446 Łódź, al. T. Kościuszki 120a
z dopiskiem: oferta pracy WO - 22
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie i zasadach selekcji kandydatów. Osoby, których oferty zostaną odrzucone na etapie analizy formalnej, nie będą powiadamiane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Wszystkie oświadczenia składające się na ofertę oraz list motywacyjny winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 600 - 4 000 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (42) 636-22-61