Kuratorium Oświaty w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 52269ARCHIWALNE z dnia 08.08.2019 r.

  • Oferty do
    20

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Łódzki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno – zaopatrzeniowo - gospodarczych

w Wydziale Organizacyjnym



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Kuratorium Oświaty w Łodzi
al. T. Kościuszki 120a
90-446 Łódź

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, - elementem procesu pracy jest wysiłek fizyczny - praca wiąże się z obsługą klienta zewnętrznego. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno –biurowych, - budynek nie posiada udogodnień dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, - budynek nie jest wyposażony w windę, - pomieszczenia higieniczno – sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa administracyjna budynku polegająca na bieżącym sprawdzaniu jego stanu technicznego i wyposażenia. W ramach tego zadania pracownik wykonuje następujące czynności: spisuje wszelkie zauważone i zgłoszone przez pracowników urzędu usterki, uszkodzenia, zniszczenia i awarie, wykonuje drobne naprawy remontowo – konserwacyjne (np. stolarskie, ślusarskie, malarskie oraz inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu) w ramach zajmowanego stanowiska, pozostałe naprawy zleca firmą zewnętrznym. Prowadzi rejestr zużytego sprzętu oraz przeprowadza proces jego likwidacji i utylizacji
  • prowadzenie spraw dotyczących pieczęci urzędowych, pieczątek osobowych i tablic urzędowych, w tym wydawanie, ewidencjonowanie i nadzór nad zabezpieczeniem powierzonych innym pracownikom pieczęci urzędowych
  • dystrybucja zakupionych dla urzędu materiałów biurowych, urządzeń, mebli i innych artykułów wynikających z przepisów prawa pracy do jednostek organizacyjnych Kuratorium. Prowadzenie magazynu urzędu, w tym sporządzanie stanów inwentarzowych
  • prowadzenie ewidencji i kart pracy samochodów służbowych, rozliczanie kosztów zakupu paliwa, oleju, materiałów eksploatacyjnych oraz usług
  • współudział w prowadzeniu spisu z natury majątku i wyposażenia urzędu
  • nadzór nad realizacją umów w zakresie zajmowanego stanowiska

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy o podobnym zakresie zadań
  • brak przeciwskazań do wykonywania pracy fizycznych i wysiłkowych
  • samodzielność w działaniu
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • komunikatywność
  • systematyczność
  • zaangażowanie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie techniczne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty w Łodzi
    90-446 Łódź, al. T. Kościuszki 120a
    z dopiskiem: oferta pracy INSP_WO

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Kuratorium Oświaty w Łodzi, 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120A, tel. (42)636-34-71, e-mail: kolodz@kuratorium.lodz.pl;
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Pan Kamil Najdzionek, tel. (42) 636-26-76, email: knajdzionek@kuratorium.lodz.pl;
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe pozyskane w związku z naborem na wolne stanowisko pracy nie będą przekazywane innym podmiotom;
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co
najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie i zasadach selekcji kandydatów. Osoby, których oferty zostaną odrzucone na etapie analizy formalnej, nie będą powiadamiane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.
Wszystkie oświadczenia składające się na ofertę oraz list motywacyjny winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (42) 637-72-56

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3249

Wytworzył/odpowiada: Łódzki Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Łodzi

Udostępnił: Rafał Bieniek

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny

Wprowadzono: 08.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×