Komenda Miejska Policji w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 17580ARCHIWALNE z dnia 04.11.2017 r.

  • Oferty do
    9

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: kancelaryjno - administracyjnych

w Wydziale Kryminalnym VI Komisariatu Policji KMP w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

VI Komisariat Policji
Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul.Wysoka 45,
90-001 Łódź

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź

WARUNKI PRACY

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, materiały pracy - komputer praca na trzecim piętrze budynku - brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie wysyłanie korespondencji, rejestrowanie korespondencji w dziennikach i rejestrach,
  • sporządzanie odpisów i kopii, powielanie dokumentów ,
  • redagowanie pism na polecenie przełożonego,
  • archiwizacja ostatecznie zakończonych spraw, oraz przekazywanie spraw zakończonych do archiwum,
  • prowadzenie bazy przydziału spraw dla policjantów,
  • prowadzenie i ewidencjonowanie czasu służby i nadgodzin funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego
  • prowadzenie teczek tematycznych zgodnie z zagadnieniami realizowanymi przez Wydział Kryminalny
  • zaopatrywanie Wydziału Kryminalnego w niezbędne artykuły papiernicze oraz druki

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • komunikatywność,
  • umiejętność współpracy,
  • obsługa komputera, drukarki, kserokopiarki
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 28/30
    90-114 Łódź
    z dopiskiem " oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - numer ogłoszenia: 17580".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji DATY URODZENIA oraz w dniu 21.11.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 22.11.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2325,- zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej.



Liczba odwiedzin: 3362

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łodzi

Udostępnił: Monika Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×