Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 16713ARCHIWALNE z dnia 16.10.2017 r.
-
Oferty do
26
października
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ewidencji księgowej i sprawozdawczości
Biurze Kadr, Płac i Budżetu
Łódź
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów budżetowych dysponenta III stopnia części 85/10-województwo łódzkie, kontrolowanie i dekretowanie dokumentów księgowych; księgowanie operacji finansowych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych: Rb-23 miesięczne/roczne sprawozdanie o stanie środków na rachunku bankowym w zakresie dysponenta III stopnia zgodnie z ewidencją księgową; Rb-27 miesięczne/roczne z wykonania planu dochodów budżetowych; Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności;
- kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów w celu zapewnienia poprawności informacji wprowadzonych do bazy danych,
- sporządzanie bilansu jednostki, rachunku zysków i strat jednostki, zestawienie zmian w Funduszu jednostki w zakresie dochodów Skarbu Państwa dysponenta III stopnia części 85/10 – województwo łódzkie, zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- obsługa programu NBE w zakresie łączenia się z Narodowym Bankiem Polskim, w celu dostępu oraz ustalenia aktualnego stanu środków na rachunku bieżącym dochodów dysponenta III stopnia części 85/10 – województwo łódzkie, sporządzanie przelewów programie NBE,
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR – wprowadzanie danych,
- planowanie dochodów budżetowych przewidywanych do uzyskania przez Urząd oraz opracowywanie projektów planów w tym zakresie,
- współdziałanie z wydziałami merytorycznymi w zakresie obsługiwanych dochodów budżetowych dysponenta III stopnia w celu dokonania uzgodnień.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 6 miesięcy praca/staż w służbach finansowo-księgowych
- biegła znajomość obsługi pakietu Microsoft Office – w szczególności aplikacja Excel oraz Word);
- dyspozycyjność,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji czasu pracy,
- rzetelność, wytrwałość,
- terminowość, cierpliwość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- ukończony kurs księgowości budżetowej i finansowej,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość klasyfikacji oraz zasad rachunkowości budżetowej
- umiejętność obsługi programów z zakresu obsługi finansowo – księgowej i bankowości elektronicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Łódzki Urząd Wojewódzki
Punkt Obsługi Klienta bud.C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem „Oferta pracy nr 16713 „
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600,00 zł brutto ogółem
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów
na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2016
poz.1345 ze zm.).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne,
przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też
jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci powinni składać aplikacje w zamkniętych kopertach w Punkcie Obsługi Klienta
ŁUW w Łodzi lub przesłać dokumenty za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany
w ogłoszeniu adres. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa
się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich „Wymaganych dokumentów
i oświadczeń” nie podlega rozpatrzeniu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną
zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego
przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mail (informacja o dalszych etapach może
być przesłana w formie elektronicznej).
Informujemy, iż na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz
ich poprawiania (Dz. U. z 2016 poz.922 t.j.)
Siedziba administratora danych :
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od daty zakończenia
naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-51.