Archiwum Państwowe w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 41550ARCHIWALNE z dnia 25.01.2019 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Archiwum Państwowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

do spraw: związanych z komputeryzacją Archiwum

w Dziale Administracyjno - Gospodarczym



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Al. Kościuszki 121
Łódź

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Łodzi
Plac Wolności 1
91 - 415 Łódź

WARUNKI PRACY

- praca z komputerem - wysiłek fizyczny - praca w terenie - wyjazdy słuzbowe

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie i utrzymanie działania sieci komputerowej LAN, w tym odpowiedzialność za zabezpieczenie sieci i stacji roboczych oraz zainstalowanego oprogramowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemów informatycznych i zachowania wymaganego poziomu bezpieczeństwa;
  • Zarządzanie serwerami Windows;
  • Administrowanie i nadzór nad systemami informatycznymi w Archiwum Państwowym w Łodzi
  • Prowadzenie bezpośredniego wsparcia użytkowników w zakresie eksploatacji systemów aplikacyjnych, stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych;
  • Zarządzanie kopiami bezpieczeństwa i archiwizowonie zbiorów danych;
  • Dokonywanie oceny stopnia zużycia sprzętu komputerowego, określanie potrzeb w zakresie jego zakupu lub serwisowania;
  • Zarządzanie skrzynkami poczty elektronicznej użytkowników;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w zawodzie
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows Serwer w wersjach 2016 i 2012 (umiejętność instalacji, konfiguracji, zarządzania domeną, maszynami wirtualnymi, backupem danych itp.)
  • znajomość Mikrosoft SQL Serwer na poziomie zarządzania oraz baz danych (umiejętność instalacji, konfiguracji, backup)
  • znajomość i umiejętność konfiguracji Mikrotik Routers OS
  • znajomość i umiejętność konfiguracji Cisco IOS
  • znajomość topologii oraz umiejętność konfiguracji sieci kablowych 100/1000 oraz wifi
  • znajomość konfiguracji i obsługi streamera ze zmieniarką LTO-7
  • znajomość instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych komputerów osobistych Windows 7 i nowsze
  • znajomość zasad zarządzania licencjami na oprogramowanie
  • znajomość języka angielskiego technicznego (umiejętność czytania dokumentacji technicznej)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • znajomość systemu ePUAP - dodatkowo punktowane
  • znajomość konfiguracji podpisu elektronicznego - dodatkowo punktowane
  • znajomość Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) - dodatkowo punktowane
  • znajomość zagadnień: EZD, ZoSIA, NIKA, oprogramowania PROGMAN - dodatkowo punktowane

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Łodzi
    Plac Wolności 1
    91 – 415 Łódź

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Łodzi reprezentowane przez Dyrektora APŁ kancelaria@lodz.ap.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@lodz.ap.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: - dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, ani do państw trzecich/organizacji międzynarodowych
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- wynagrodzenie zasadnicze ok. 2200 - 2700 zł. (dotyczy 1/2 etatu)
- przewidywany termin zatrudnienia - luty/marzec 2019 r.
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- dokładniejsze informacje udzielane będą pod numerem telefonu 42 632 02 02 lub 42 632 62 01



Liczba odwiedzin: 3294

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Archiwum Państwowego

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Łodzi

Udostępnił: Iwona Kubińska

Komórka organizacyjna: Administracja

Wprowadzono: 25.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×