Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach

Ogłoszenie o naborze nr 580ARCHIWALNE z dnia 15.06.2016 r.

  • Oferty do
    24

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administrowania sprzętem informatycznym, systemami informatycznymi i sieciami, a także do spraw obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych

w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komisariatu Policji w Rzgowie



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź i teren. woj. łódzkiego

Pl. 500 - lecia 6, 95-030 Rzgów

Adres urzędu:

ul. 11 Listopada 62f 95-040 Koluszki

WARUNKI PRACY

- praca w warunkach biurowych przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - możliwość udziału w szkoleniach

ZAKRES ZADAŃ

  • bieżące i terminowe rejestrowanie kart statystycznych i informacyjnych z zakresu zdarzeń w ruchu drogowym w celu aktualizacji policyjnych baz danych w tym zakresie,
  • bieżące i terminowe wprowadzanie do systemów policyjnych informacji na temat karalności za przestępstwa lub wykroczenia w ruchu drogowym ( z prawomocnych wyroków sądowych ) w celu aktualizacji danych w KSIP,
  • dokonywanie bieżących sprawdzeń, typowań lub analiz w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych na rzecz bądź w imieniu funkcjonariuszy i pracowników jednostki w celu zapewnienia im wsparcia w prowadzonych przez nich czynnościach służbowych,
  • bieżące i terminowe rejestrowanie osób, zdarzeń, miejsc, dokumentów, podmiotów i innych przedmiotów i rzeczy podlegających rejestracji w policyjnych systemach informatycznych oraz weryfikacja wszelkich rozbieżności powstałych podczas wprowadzania danych, jak również przeprowadzanie we własnym zakresie analiz wprowadzanych danych w celu ujawnienia potencjalnych nieprawidłowości,
  • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów przekazanych do rejestracji bądź modyfikacji w celu zapewnienia poprawności oraz kompletności danych wprowadzanych do KSIP,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • staż pracy: 1 rok
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata
  • wyższe informatyczne,
  • znajomość obsługi policyjnych systemów teleinformatycznych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą,
  • obsługa systemów informatycznych oraz specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w jednostkach Policji oraz znajomość obowiązujących w tym zakresie przepisów i procedur,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego,
  • doświadczenie w pracy w administracji bądź na innych stanowiskach pracy w jednostkach Policji lub komórkach organizacyjnych Komendy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.06.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji powiatu łódzkiego wschodniego
    ul. 11 Listopada 62f
    95-040 Koluszki
    z dopiskiem: " OFERTA ZATRUDNIENIA W SŁUŻBIE CYWILNEJ "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- oferty bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- kandydatki/kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie
rozmowy,
-oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 2444

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach

Udostępnił: Justyna Zrobek

Komórka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji powiatu łódzkiego wschodniego z/s w Koluszkach

Wprowadzono: 15.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×