Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach
Ogłoszenie o naborze nr 11196ARCHIWALNE z dnia 23.05.2017 r.
-
Oferty do
2
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Zespole Informatyki Komendy Powiatowej Policji powiatu łódzkiego wschodniego
Koluszki
Komenda Powiatowa Policji powiatu łódzkiego wschodniego
ul. 11 Listopada 62F
95-040 Koluszki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Administrowanie sprzętem informatycznym w Komendzie Powiatowej Policji powiatu łódzkiego wschodniego w celu zapewnienia jego poprawnego funkcjonowania, a tym samym umożliwienia właściwej i sprawnej pracy.
- Występowanie na wniosek uprawnionych osób o nadanie, modyfikację bądź odebranie uprawnień dla pracowników oraz funkcjonariuszy, umożliwiających dostęp do systemów informatycznych użytkowanych w Komendzie, a także prowadzenie ewidencji osób posiadających uprawnienia, w celu zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych i usprawnienia pracy jednostki.
- Monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz czuwanie nad ich działaniem poprzez wdrażanie nowych rozwiązań i aktualizacji oprogramowania w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania tych systemów oraz zapewnienia właściwej współpracy z komórkami organizacyjnymi jednostki nadrzędnej.
- Sporządzanie zapotrzebowania na materiały informatyczne oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie w celu zapewnienia sprawnej pracy sprzętu będącego na wyposażeniu Komendy.
- W oparciu o wcześniejsze uczestnictwo, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu znajomości i obsługi systemów informatycznych dla pracowników Komendy w celu usprawnienia pracy i zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki.
- Bieżące i terminowe rejestrowanie osób, zdarzeń, dokumentów, podmiotów i innych przedmiotów i rzeczy podlegających rejestracji w policyjnych systemach informatycznych oraz weryfikacja wszelkich rozbieżności powstałych podczas wprowadzania danych, jak również przeprowadzanie we własnym zakresie analiz wprowadzanych danych w celu ujawnienia potencjalnych nieprawidłowości.
- Sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów przekazanych do rejestracji bądź modyfikacji w celu zapewnienia poprawności oraz kompletności danych wprowadzanych do systemów informatycznych.
- Dokonywanie bieżących sprawdzeń, typowań lub analiz w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych na rzecz bądź w imieniu funkcjonariuszy i pracowników jednostki w celu zapewnienia im wsparcia w prowadzonych przez nich czynnościach służbowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń informatycznych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Umiejętność radzenia sobie pod presją czasu, asertywność, spostrzegawczość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ poufne „.
- Obsługa systemów informatycznych oraz specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w jednostkach Policji oraz znajomość obowiązujących w tym zakresie przepisów i procedur.
- Doświadczenie w pracy w administracji bądź na innych stanowiskach pracy w jednostkach Policji lub komórkach organizacyjnych Komendy.
- Znajomość obsługi policyjnych systemów teleinformatycznych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie świadectw pracy
- Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat
Komendanta Powiatowego Policji powiatu łódzkiego wschodniego
95-040 Koluszki
ul. 11 Listopada 62F
z dopiskiem: „ Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej „
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
- oferty bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Osoba do kontaktu:
Justyna Zrobek tel. 44 719 62 15 lub 719 62 16