Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku

Ogłoszenie o naborze nr 37592ARCHIWALNE z dnia 09.11.2018 r.

  • Oferty do
    20

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    7/8
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: finansów

samodzielne stanowisko



Miejsce wykonywania pracy:

Włocławek

Adres urzędu:

ul. Rolna 1, 87-800 Włocławek

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP we Włocławku. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy, podjazdów, dostosowanych toalet. Praca z zastosowaniem komputera i typowych urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu, a także poza jego siedzibą. Możliwość sporadycznych wyjazdów na narady służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • rejestrowanie rachunków, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym
  • przyjmowanie i odprowadzanie wpłat do banku
  • kompletowanie dokumentów do księgowania
  • nadawanie dekretów
  • prowadzenie raportów kasowych oraz druków ścisłego zarachowania
  • naliczenie uposażeń oraz innych świadczeń finansowych za pomocą programu Ft-płace
  • obliczanie, pobieranie, odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych za pomocą programu Płatnik
  • naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku zryczałtowanego z Urzędem Skarbowym
  • rozliczanie delegacji służbowych
  • sporządzanie zestawień do list płac za okresy miesięczne
  • prowadzenie kartotek zarobkowych i ewidencji kart zasiłkowych
  • sporządzanie noty obciążeniowej dla kontrahentów
  • przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
  • wystawianie zaświadczeń dla pracownika o osiągniętych dochodach ze stosunku pracy, w tym zaświadczeń dla byłych pracowników Rp-7
  • przygotowanie przelewów, bankowość elektroniczna
  • udział w pracach związanych z planowaniem budżetu
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera (Windows, pakiet Office, Internet)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, wyższe finanse i rachunkowość
  • znajomość ustawy o: Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Cywilnej, systemie ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość obsługi programu Płatnik
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kserokopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP we Włocławku, ul. Rolna 1, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku, z siedzibą przy ul. Rolnej 1, 87-800 Włocławek; tel. +48 54 232 08 02, fax. +48 54 232 08 30, e-mail: komenda@kmpsp.wloclawek.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych (dane kontaktowe: 87-100 Toruń, ul. Prosta 32, e-mail: ido_wloclawek@kujawy.psp.gov.pl)
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisu prawa
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- oferty złożone po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane,
- informacja o terminie oraz miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie wysłana na podany adres e-mail lub przekazana telefonicznie,
- oferty odrzucone będą przechowywane w komórce kadrowej Komendy Miejskiej PSP we Włocławku przez okres 2 tygodni od dnia zakończenia naboru - po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie,
- proponowane wynagrodzenie: 2350,00 zł brutto,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 54 2320806

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3479

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku

Udostępnił: Dariusz Kuligowski

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 09.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×