Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku

Ogłoszenie o naborze nr 49087ARCHIWALNE z dnia 11.06.2019 r.

  • Oferty do
    27

    czerwca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym



Miejsce wykonywania pracy:

Włocławek

Adres urzędu:

ul. Rolna 1, 87-800 Włocławek

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP we Włocławku. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy, podjazdów, dostosowanych toalet. Praca z zastosowaniem komputera i typowych urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu, a także poza jego siedzibą. Możliwość sporadycznych wyjazdów na narady służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie szczegółowej ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń środków trwałych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • prowadzenie szczegółowej ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń, uwzględniającej podział na grupy kwalifikacji rodzajowej pozostałych środków trwałych
  • prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej zapasów, zmniejszeń i zwiększeń materiałów na składzie, będących w magazynie KM PSP
  • przedkładanie danych dotyczących zwiększeń i zmniejszeń stanów środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych do komórki finansów KM PSP do 10. dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni
  • egzekwowanie od osób odpowiedzialnych materialnie dokumenty księgowe mające wpływ na zmiany stanów poszczególnych grup rzeczowych składników majątku oraz dowody magazynowe
  • prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu
  • umieszczanie na stronie internetowej BIP KM PSP ogłoszeń i informacji o przetargach publicznych, dokumentacje przetargową oraz informację o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego
  • umieszczanie na stronie internetowej KG PSP ogłoszeń i informacji o przetargach publicznych
  • uzgadnianie na koniec każdego kwartału stanów ilościowych z osobami odpowiedzialnymi materialnie w zakresie środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu oraz materiałów na składzie KM PSP
  • sporządzanie wymaganych na stanowisku pracy sprawozdań
  • dokonywanie wyceny rzeczowych składników majątku objętych inwentaryzacją
  • prowadzenie ewidencji wydawanych druków "Magazyn przyjmie MP", "Magazyn wyda MW", "Przyjęcie środka trwałego OT", "Przekazanie środka trwałego PT", "Likwidacja środka trwałego OT", w "książce druków ścisłego zarachowania
  • prowadzenie gospodarki mundurowej dla strażaków KM PSP
  • prowadzenie okresowych apeli mundurowych dla strażaków KM PSP
  • prowadzenie dokumentacji z zakresu rozdzielnictwa składników majątku otrzymanego z KG PSP, z KW PSP i innych
  • prowadzenie dokumentacji z zakresu darowizn
  • prowadzenie spraw związanych z wypłatą równoważnika pieniężnego w zamian za przysługujący przejazd na koszt PSP
  • gromadzenie i stosowanie przepisów z zakresu działania na zajmowanym stanowisku pracy
  • doskonalenie organizacji pracy, metod i trybu pracy oraz utrzymanie stałego kontaktu z komórkami organizacyjnymi KM PSP
  • zastępuje na czas urlopów i innych dłuższych nieobecności osobę z obsługi sekretariatu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kserokopia prawa jazdy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP we Włocławku, ul. Rolna 1, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku, z siedzibą przy ul. Rolnej 1, 87-800 Włocławek; tel. +48 54 232 08 02, fax. +48 54 232 08 30, e-mail: komenda@kmpsp.wloclawek.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych (dane kontaktowe: 87-100 Toruń, ul. Prosta 32, e-mail: ido_wloclawek@kujawy.psp.gov.pl)
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty złożone po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane,
- informacja o terminie oraz miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie wysłana na podany adres e-mail lub przekazana telefonicznie,
- oferty odrzucone będą przechowywane w komórce kadrowej Komendy Miejskiej PSP we Włocławku przez okres 2 tygodni od dnia zakończenia naboru - po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie,
- proponowane wynagrodzenie: 3.101,38 zł brutto,
- przewidywany termin zawarcie umowy na czas określony: 15.07.2019 r. - 22.05.2020 r.
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 54 2320805 wew. 132

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3044

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku

Udostępnił: Dariusz Kuligowski

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 11.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×