Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
Ogłoszenie o naborze nr 49087ARCHIWALNE z dnia 11.06.2019 r.
-
Oferty do
27
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
w Wydziale Kwatermistrzowsko-Technicznym
Włocławek
ul. Rolna 1, 87-800 Włocławek
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie szczegółowej ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń środków trwałych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- prowadzenie szczegółowej ewidencji stanu oraz zwiększeń i zmniejszeń, uwzględniającej podział na grupy kwalifikacji rodzajowej pozostałych środków trwałych
- prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej zapasów, zmniejszeń i zwiększeń materiałów na składzie, będących w magazynie KM PSP
- przedkładanie danych dotyczących zwiększeń i zmniejszeń stanów środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu oraz wartości niematerialnych i prawnych do komórki finansów KM PSP do 10. dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni
- egzekwowanie od osób odpowiedzialnych materialnie dokumenty księgowe mające wpływ na zmiany stanów poszczególnych grup rzeczowych składników majątku oraz dowody magazynowe
- prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych i środków trwałych w użytkowaniu
- umieszczanie na stronie internetowej BIP KM PSP ogłoszeń i informacji o przetargach publicznych, dokumentacje przetargową oraz informację o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego
- umieszczanie na stronie internetowej KG PSP ogłoszeń i informacji o przetargach publicznych
- uzgadnianie na koniec każdego kwartału stanów ilościowych z osobami odpowiedzialnymi materialnie w zakresie środków trwałych, środków trwałych w użytkowaniu oraz materiałów na składzie KM PSP
- sporządzanie wymaganych na stanowisku pracy sprawozdań
- dokonywanie wyceny rzeczowych składników majątku objętych inwentaryzacją
- prowadzenie ewidencji wydawanych druków "Magazyn przyjmie MP", "Magazyn wyda MW", "Przyjęcie środka trwałego OT", "Przekazanie środka trwałego PT", "Likwidacja środka trwałego OT", w "książce druków ścisłego zarachowania
- prowadzenie gospodarki mundurowej dla strażaków KM PSP
- prowadzenie okresowych apeli mundurowych dla strażaków KM PSP
- prowadzenie dokumentacji z zakresu rozdzielnictwa składników majątku otrzymanego z KG PSP, z KW PSP i innych
- prowadzenie dokumentacji z zakresu darowizn
- prowadzenie spraw związanych z wypłatą równoważnika pieniężnego w zamian za przysługujący przejazd na koszt PSP
- gromadzenie i stosowanie przepisów z zakresu działania na zajmowanym stanowisku pracy
- doskonalenie organizacji pracy, metod i trybu pracy oraz utrzymanie stałego kontaktu z komórkami organizacyjnymi KM PSP
- zastępuje na czas urlopów i innych dłuższych nieobecności osobę z obsługi sekretariatu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kserokopia prawa jazdy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP we Włocławku, ul. Rolna 1, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku, z siedzibą przy ul. Rolnej 1, 87-800 Włocławek; tel. +48 54 232 08 02, fax. +48 54 232 08 30, e-mail: komenda@kmpsp.wloclawek.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych (dane kontaktowe: 87-100 Toruń, ul. Prosta 32, e-mail: ido_wloclawek@kujawy.psp.gov.pl)
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty złożone po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane,
- informacja o terminie oraz miejscu przeprowadzenia kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie wysłana na podany adres e-mail lub przekazana telefonicznie,
- oferty odrzucone będą przechowywane w komórce kadrowej Komendy Miejskiej PSP we Włocławku przez okres 2 tygodni od dnia zakończenia naboru - po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie,
- proponowane wynagrodzenie: 3.101,38 zł brutto,
- przewidywany termin zawarcie umowy na czas określony: 15.07.2019 r. - 22.05.2020 r.
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 54 2320805 wew. 132