Komenda Powiatowa Policji w Tucholi

Ogłoszenie o naborze nr 13775ARCHIWALNE z dnia 01.08.2017 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Zespołu Administracyjno-Gospodarczego

Zespół Administracyjno-Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Tuchola

Adres urzędu:

ul. Dworcowa 17a, 89-500 Tuchola

WARUNKI PRACY

Praca związana z odpowiedzialnością dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje,wykonywana w pomieszczeniach biurowych, przy monitorze ekranowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: stres związany z decyzyjnością i zagrożeniem korupcją . Realizacja zadań nie jest związana z wysiłkiem fizycznym.

ZAKRES ZADAŃ

  •  Prowadzenie gospodarki pojazdami służbowymi ze stanu KPP w Tucholi, w celu nadzoru nad właściwą ich eksploatacją, wyjazdami służbowymi, zużyciem paliwa itp., w tym m. in.: spisywanie stanów liczników pojazdów służbowych, dokonywanie oceny zużycia paliwa w okresie pomiędzy poszczególnymi tankowaniami, rozliczanie miesięcznie zużycia paliwa w kontrolkach pracy pojazdów służbowych, sporządzanie sprawozdania zużycia paliw i smarów
  •  Proponowanie planu przebiegu km dla pojazdów służbowych
  •  Sporządzanie i przekazywanie do Wydziału Transportu KWP w Bydgoszczy planów OT-2, organizowanie OT-1 oraz dokonywanie zleceń napraw pojazdów służbowych (po zatwierdzeniu przez Komendanta Powiatowego Policji w Tucholi)
  •  Przedkładanie Komendantowi Powiatowemu Policji w Tucholi propozycji powierzenia pojazdów służbowych policjantom posiadającym aktualne zezwolenie na prowadzenie pojazdów służbowych oraz ważne badania lekarskie w tym zakresie
  •  Nadzorowanie właściwej eksploatacji sprzętu transportowego oraz wyjazdów poza teren tut. jednostki (za odpowiednimi przepustkami).
  •  Prowadzenie książki magazynowej i pomocniczej magazynu paliw i smarów oraz książki stanu pojazdów służbowych, uzgadnianie zgodności ze stanem głównym w Wydziale Transportu KWP w Bydgoszczy
  •  Kierowanie funkcjonariuszy na specjalistyczne badania lekarskie związane z prowadzeniem pojazdów służbowych
  •  Nadzór nad użytkowaniem sprzętu i stanu budynków, w celu organizowania bieżących napraw i konserwacji (przeglądów) sprzętu, instalacji i nieruchomości oraz monitorowania ich wykonania do momentu zakończenia prac, w tym m. in.: kontrola obiektów budowlane KPP w Tucholi i podległych PP i prowadzenie książki obiektu budowlanego (przeglądy instalacji)
  •  Zaopatrywanie jednostki w niezbędne druki, materiały biurowe, pakiety krwi, napoje chłodzące w okresie letnim itp., w celu sprawnego przebiegu służby i pracy. Prowadzenie ewidencji na poszczególne elementy zaopatrzenia, magazynuje, wydanie i rozliczanie w/wym. rzeczy oraz czuwanie nad ich terminowym zużyciem (pakiety krwi, woda)
  •  Po uzyskaniu zgody z odpowiedniego Wydziału KWP w Bydgoszczy zakup materiałów, środków czystości, sprzętu itp., w celu zapewnienia sprawnego przebiegu służby i pracy. Przyjmowanie zakupionych rzeczy na stan magazynu na podstawie asygnat
  •  Sporządzanie niezbędnych zestawieniem, planów, wykazów należności dot. transportu, zaopatrzenia, inwestycji i remontów, w celu dostarczania bieżącej i dokładnej informacji w tym zakresie
  •  Nadzorowanie i koordynowanie pracy sprzątaczek i robotników gospodarczych, w celu zachowania czystości, odpowiedniego stanu sprzętów i budynków w obiektach KPP w Tucholi
  •  Prowadzenie ksiąg ewidencyjnych sprzętu mundurowego, kartotek mundurowych, książki obiektów budowlanych, w celu odpowiedniego ewidencjonowania i nadzorowania przedmiotowych zagadnień
  •  Realizowanie zadań obronnych w zakresie logistycznym, w celu zabezpieczenia transportowego i wyposażeniowego jednostki zmilitaryzowanej Policji
  •  Opisywanie i ewidencjonowanie faktur dot. realizowanych zadań oraz wydawanie asygnat w tym zakresie
  •  Naliczanie opłat za ochronę środowiska za pojazdy służbowe oraz kotłownie c.o.
  •  Archiwizowanie dokumentacji będącą na stanie pracownika.
  •  Wprowadzanie wymaganych danych do Portalu Usług Elektronicznych (mandaty.mf.gov.pl) z nałożonych mandatów karnych gotówkowych oraz przetwarzanie gromadzonych danych osobowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • • umiejętność obsługi komputera
  • • prawo jazdy kat. B
  • • komunikatywność
  • • umiejętność współpracy
  • • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”, lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie profil administracyjny
  • doświadczenie zawodowe:

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub wyższą oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Dworcowa 17a 89-500 Tuchola

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie:

2.290 zł brutto

Inne informacje:

Techniki i metody selekcji:
   I etap selekcji: analiza merytoryczna aplikacji (weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi z dnia 23.04.2013 r. – upubliczniony na BIP KPP w Tucholi)
   II etap selekcji: test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania)
   III etap selekcji: rozmowa kwalifikacyjna


Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencyjnym (II etap selekcji) będzie obejmował sprawdzenie i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy z zakresu:
   ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. 2016, poz. 1782 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej,
   ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2016, poz. 1345 ze zm.) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej,
   ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. o prawie budowanym (Dz. U. 2017 poz. 1332) rozdział 6 Utrzymanie obiektów budowlanych

Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (III etap selekcji) będą obejmowały:
   kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku
   umiejętność formułowania wypowiedzi
   motywację do podjęcia pracy
   autoprezentację kandydata



Liczba odwiedzin: 2985

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Tucholi

Udostępnił: Katarzyna Arabasz

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 01.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×