Komenda Powiatowa Policji w Tucholi

Ogłoszenie o naborze nr 31503ARCHIWALNE z dnia 01.08.2018 r.

  • Oferty do
    20

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

Zespół Administracyjno- Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Tuchola

Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17a
89-500 Tuchola

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17a
89-500 Tuchola

WARUNKI PRACY

Praca związana z odpowiedzialnością dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje,wykonywana w pomieszczeniach biurowych, przy monitorze ekranowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: stres związany z decyzyjnością i zagrożeniem korupcją . Realizacja zadań nie jest związana z wysiłkiem fizycznym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawdzanie faktur i innych należności finansowych pod względem rachunkowym.
  • Przyjmowanie, rozliczanie i przekazywanie elektronicznie mandatów karnych gotówkowych. Ewidencjonowanie mandatów gotówkowych w księdze kasowej.
  • Weryfikowanie i przedstawianie Komendantowi Powiatowemu Policji w Tucholi decyzji dot. gospodarki mieszkaniowej funkcjonariuszy (nabycie lokalu mieszkalnego, remont lub brak mieszkania), przeprowadzanie postępowań administracyjnych w tym zakresie i przygotowanie wykazów należności pieniężnych .
  • Realizowanie i ewidencjonowanie doraźnych wydatków budżetowych w ramach pogotowia kasowego.
  • Sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących darowizn rzeczowych i finansowych.
  • Prowadzenie problematyki szkodowej, ewidencjonowanie szkód.
  • Kontrolowanie zasadności rachunków wystawianych przez biegłych, tłumaczy, ekspertów.
  • Prowadzenie ksiąg ewidencyjnych sprzętu kwaterunkowo – gospodarczego, medycznego, żywnościowego, kulturalno – oświatowego, ppoż. i techniki biurowej.
  • Sprawdzanie zasadności rachunków za wyżywienie i badanie osób zatrzymanych w PDOZ KPP w Tucholi i przekazywanie ich do terminowej realizacji.
  • Sporządzanie informacji dot. podatku od nieruchomości obiektów KPP w Tucholi i podległych posterunków.
  • Sporządzanie wykazu dodatkowych należności dotyczących służb ponadnormatywnych.
  • Wprowadzanie wymaganych danych do Portalu Usług Elektronicznych z nałożonych mandatów karnych gotówkowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne lub rachunkowe
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące na stanowisku administracyjnym lub finansowym
  • znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet Microsoft Office)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” .
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
    ul. Dworcowa 17a
    89-500 Tuchola

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Tucholi ul. Dworcowa 17 A, 89-500 Tuchola
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: maria.bak@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisku pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie:
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 2.290 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej)

Techniki i metody selekcji:
I etap selekcji: analiza merytoryczna aplikacji (weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi z dnia 23.04.2013 r. – upubliczniony na BIP KPP w Tucholi)
II etap selekcji: test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania)
III etap selekcji: rozmowa kwalifikacyjna

Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencyjnym (II etap selekcji) będzie obejmował sprawdzenie i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy z zakresu:
ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. 2017, poz. 2067 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej, mieszkania funkcjonariuszy Policji
ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2017, poz. 1889ze zm.)
rozporządzenie MSWiA z 28 czerwca 2002r. w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego( Dz.U 2014, poz.192 ze zm.)
rozporządzenie MSWiA z 28 czerwca 2002r. w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu lokalu mieszkalnego( Dz.U 2013, poz.1130 ze zm.)
rozporządzenie MSWiA z 17 października 2001r. w sprawie pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów za brak lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów( Dz.U 2013, poz.864 ze zm.)

Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (III etap selekcji) będą obejmowały:
kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku
umiejętność formułowania wypowiedzi
motywację do podjęcia pracy
autoprezentację kandydata.

Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowisko w korpusie służby cywilnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

UWAGA
Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym dopisek „OFERTA NA STANOWISKO W SŁUŻBIE CYWILNEJ” oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, wydział, nr ogłoszenia). Wszystkie dokumenty - CV/życiorys, podanie, oświadczenia i kserokopie dokumentów - muszą być opatrzone DATĄ I CZYTELNYM PODPISEM. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi w zamkniętych kopertach. Proszę składać WYŁĄCZNIE dokumenty wymagane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.



Liczba odwiedzin: 3181

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Tucholi

Udostępnił: Jarosław Borchardt

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 01.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×