Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
Ogłoszenie o naborze nr 24447ARCHIWALNE z dnia 23.03.2018 r.
-
Oferty do
29
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Nabór otwarty dla cudzoziemcówOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
WYDZIAŁ KRYMINALNY
Tuchola
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TUCHOLI
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów dot. Wydziału Kryminalnego.
- Prowadzenie rejestrów statystycznych.
- Prowadzenie Rejestr Śledztw i Dochodzeń w ERCDŚ KPP w Tucholi.
- Wprowadzanie danych źródłowych z terenu działania KPP Tuchola i PP w rejonie, w celu rejestracji, modyfikacji i odwołań w KSIP.
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych w celu bieżącego obiegu dokumentów w sekretariacie Wydziału Kryminalnego;
- Zaopatrywanie (poprzez składane zapotrzebowania do Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy), rozdziela, ewidencjonuje i ostatecznie rozlicza pobrane formularze mandatów karnych (w rozliczeniu miesięcznym i rocznym). Wykonuje zadania związane z prowadzeniem danych do Portalu Usług Elektronicznych (mandaty.mf.gov.pl) oraz przetwarza gromadzone dane osobowe.
- Wprowadzanie do systemu KSIP danych z karty Prd-5.
- Wykonywanie zadań użytkownika końcowego – zgodnie z zakresem przydzielonych ról do dostępu do bazy lokalnej- podsystemu kadra „SWOP' oraz przetwarzanie danych osobowych w tym systemie.
- Archiwizowanie dokumentacji będącej na stanie pracownika.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność obsługi komputera
- komunikatywność
- umiejętność współpracy
- umiejętność argumentowania
- wysoka kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie O PROFILU ADMINISTRACYJNYM
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące W ADMINISTRACJI NA STANOWISKU SEKRETARKI
- znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet Microsoft Office)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub wyższą oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016, poz. 1167)
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17 A, 89 – 500 Tuchola
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie:
2300 zł brutto + wysługa lat
Techniki i metody selekcji:
- I etap selekcji: analiza merytoryczna aplikacji (weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi z dnia 23.04.2013 r. – upubliczniony na BIP KPP w Tucholi)
- II etap selekcji: test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania)
- III etap selekcji: rozmowa kwalifikacyjna
Zakres zagadnień obowiązujących na teście kompetencyjnym:
- obsługa kancelaryjno – biurowa sekretariatu,
- ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. 2016, poz. 1782 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej,
- ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2016, poz. 1345 ze zm.) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej.
Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (III etap selekcji) będą obejmowały:
- kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku;
- umiejętność formułowania wypowiedzi;
- motywację do podjęcia pracy;
- autoprezentację kandydata.
Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym dopisek „OFERTA NA STANOWISKO W SŁUŻBIE CYWILNEJ” oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, wydział, nr ogłoszenia). Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone DATĄ I CZYTELNYM PODPISEM. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi w zamkniętych kopertach. Proszę składać WYŁĄCZNIE dokumenty wymagane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.