Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Ogłoszenie o naborze nr 14636ARCHIWALNE z dnia 29.08.2017 r.
-
Oferty do
4
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: czynności sprawdzających
w Referacie Obsługi Bezpośredniej (SOB) w Urzędzie Skarbowym w Tucholi
Tuchola
Urząd Skarbowy w Tucholi
ul. Plac Zamkowy 4
89-500 Tuchola
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wydawanie i przyjmowanie druków, deklaracji podatkowych, zgłoszeń rejestracyjnych, podań i innych dokumentów. Udzielanie informacji z zakresu właściwości rzeczowej urzędu,
- wydawanie zaświadczeń niezastrzeżonych do właściwości innych komórek organizacyjnych,
- rejestrowanie i wprowadzanie zgłoszeń, deklaracji i zeznań podatkowych w systemie SZD i SSP,
- potwierdzanie profili zaufanych Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP i obsługa wpływającej tam korespondencji,
- udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych uprawnionym podmiotom na podstawie danych zgromadzonych w systemie POLTAX na zasadach określonych przepisami Działu VII Ordynacji Podatkowej,
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów,
- prowadzenie ewidencji kancelaryjnej referatu,
- prowadzenie ewidencji podatników, płatników podatków i płatników składek ubezpieczeniowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Dobra znajomość przepisów Ustawy Ordynacja podatkowa, innych przepisów prawa podatkowego oraz zasad rachunkowości,
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce,
- Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego, administracji lub ekonomii
- umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie wymaganych na danym stanowisku,
- odporność na stres
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służbie w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „ oferta pracy US Tuchola – SOB-1”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3016,88 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,610.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 3256172 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl