Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tucholi

Ogłoszenie o naborze nr 52169ARCHIWALNE z dnia 07.08.2019 r.

  • Oferty do
    30

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: pasz i utylizacji

w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Tucholi



Miejsce wykonywania pracy:

Tuchola

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Kopernika 2
89-500 Tuchola

WARUNKI PRACY

praca w terenie - obszar powiatu wyjazdy służbowe samochodem służbowym kontakt ze zwierzętami praca w biurze - przy komputerze budynek jednopiętrowy z podjazdem dla niepełnosprawnych, brak windy, parking

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawowanie nadzoru nad zakładami produkującymi materiały lub/i mieszanki paszowe.
  • Sprawowanie nadzoru nad wytwarzaniem i obrotem materiałami lub/i mieszankami paszowymi.
  • Sprawowanie nadzoru nad gospodarstwami indywidualnymi wytwarzającymi i stosującymi pasze w żywieniu zwierząt.
  • Przygotowywanie decyzji administracyjnych mających na celu zapobieganie poważnym zagrożeniom dla zdrowia ludzi i zwierząt oraz dla środowiska
  • Prowadzenie rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną w celu ustalenia stanu faktycznego nadzorowanych podmiotów i przekazywania danych jednostkom nadrzędnym
  • Kontrolowanie spełnienia wymagań weterynaryjnych przez podmioty prowadzące działalność nadzorowaną w celu realizacji zadań Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • Prowadzenie badań monitoringowych pasz w ramach urzędowej kontroli pasz
  • Realizowanie i koordynowanie zadań w zakresie statystyki i sprawozdawczości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • Raportowanie wyników urzędowej kontroli pasz oraz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
  • Sprawowanie nadzoru nad pozyskiwaniem, transportowaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
  • Sprawowanie nadzoru w zakresie wykorzystania i stosowania mączek mięsno-kostnych jako polepszaczy gleby.
  • Prowadzenie dokumentacji obejmującej obowiązujące przepisy krajowe i Unii Europejskiej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • doświadczenie zawodowe:
  • znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych
  • biegła umiejętność obsługi komputera (word, excel, lex)
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne - specjalizacja z zakresu Prewencja Weterynaryjna i Higiena Pasz

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Kopernika 2
    89-500 Tuchola

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Tucholi, ul. Kopernika 2, 89-500 Tuchola e-mail m.mikolajczak@tuchola.piwet.org tel. 523363075
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Katarzyna Hypszer e-mail iod@tuchola.piwet.org ul. Kopernika 2 89-500 Tuchola
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tucholi, ul. Kopernika 2, 89-500 Tuchola e-mail tuchola.piw@wp.pl tel. 523363075
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Dane osobowe uzyskane w związku z toczącym się naborem na w/w stanowisko , zbierane są wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefony 523363075
tuchola.piw@wp.pl



Liczba odwiedzin: 2918

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tucholi

Udostępnił: Halina Bujny

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 07.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×