Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu

Ogłoszenie o naborze nr 69416ARCHIWALNE z dnia 01.10.2020 r.

  • Oferty do
    16

    października

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: finansowych

Wydziale Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Toruń

Adres urzędu:

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu; ul. Łazienna 8; 87-100 Toruń

WARUNKI PRACY

- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy; - praca z wykorzystaniem komputera pow. 4 godziny dziennie; - pomieszczenia biurowe znajdują się na 4 kondygnacjach (schody bez podjazdów i bez windy); - brak dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych związanych z eksploatacją budynków, samochodów służbowych oraz zaopatrywaniem jednostki w materiały i wyposażenie;
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych jednostki oraz nadzór nad nad ewidencją inwentarzową Delegatur w Bydgoszczy i Włocławku;
  • Ksiegowanie operacji gospodarczych, uzgadnianie kont, przygotowywanie zestawienia obrotów i sald do sprawozdawczości
  • Likwidatura faktur oraz terminowa realizacja zobowiązań WUOZ w Toruniu i Delegatury w Bydgoszczy
  • Prowadzenie kontroli dokumentów ksiegowych pod względem rachunkowym i formalnym jednostki
  • Zastępowanie pracownika sekretariatu w czasie jego nieobecności w zakresie obsługi klientów oraz ewidencjonowania pism przychodzących i wychodzących z urzędu przy pomocy elektronicznych nośników danych, łącznie z pocztową obsługą korespondencji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, rachunkowość
  • staż pracy: w księgowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość Klasyfikacji Budżetowej
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość obsługi programu bankowego NBE
  • znajomość obsługi programu e-Dok
  • znajomość obsługi programu ksiegowego PROGMAN

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu ul. Łazienna 8; 87-100 Toruń

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- procedura prowadzenia naboru do korpusu służby cywilnej w WUOZ w Toruniu znajduje sie w BIP urzędu na stronie internetowej www.torun.wkz.gov.pl;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod tel. 56 621 06 92;
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane;
- list motywacyjny, cv/życiorys i wszystkie wymagane oświadczenia muszą być opatrzone aktualna data i własnoręcznym podpisem;
- prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań niezbędnych i dodatkowych zawartych w ogłoszeniu, co będzie traktowane na równi z oświadczeniem o ich spełnieniu w trakcie selekcji aplikacji na podstawie złożonych dokumentów;
- tylko kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów postępowania o nabór zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej;
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,wiek, niepełnosprawność, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
- nasz urząd nie ponosi odpowiedzialności za treść przedruków zamieszczonych w innych źródłach.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2704

Wytworzył/odpowiada: Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu

Udostępnił: Małgorzata Mika

Komórka organizacyjna: Wydz.Administracyjno Finansowy

Wprowadzono: 01.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×