Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu

Ogłoszenie o naborze nr 10487ARCHIWALNE z dnia 25.04.2017 r.

  • Oferty do
    5

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    7/8
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: ewidencji środków trwałych

Sekcja Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Toruń

Adres urzędu:

ul. Legionów 70/76, 87-100 Toruń

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Toruniu, ul. Legionów 70/76. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy, podjazdów, dostosowanych toalet. Praca z zastosowaniem komputera i typowych urządzeń biurowych. Zadania wykonywane w siedzibie urzędu.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką środkami trwałymi KM PSP w Toruniu, prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką środkami trwałymi niskiej wartości oraz wyposażenia KM PSP w Toruniu, prowadzenie ewidencji tych środków zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych KM PSP w Toruniu;
  • naliczanie amortyzacji i umorzeń środków trwałych;
  • sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;
  • prowadzenie wydatków strukturalnych;
  • prowadzenie gospodarki kasowej KM PSP w Toruniu;
  • kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  • prowadzenie korespondencji Sekcji Finansów tj. rejestr rachunków i faktur.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie o kierunku ekonomia, finanse lub administracja publiczna
  • staż pracy: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    SEKRETARIAT Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
    ul. Legionów 70/76
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia – starszy inspektor ds. ewidencji środków trwałych"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty złożone po terminie, niekompletne oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Informacja o terminie oraz miejscu przeprowadzania kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie wysłana na podany adres e-mail.
Oferty odrzucone będą przechowywane w komórce kadrowej Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przez okres 2 tygodni od dnia zakończenia naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Proponowane wynagrodzenie: około 1.750,00 zł brutto.



Liczba odwiedzin: 2984

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski PSP

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu

Udostępnił: Agnieszka Strom

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 25.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×