Komenda Miejska Policji w Toruniu

Ogłoszenie o naborze nr 23439ARCHIWALNE z dnia 09.03.2018 r.

  • Oferty do
    19

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi urządzeń łączności i urządzeń szyfrujących oraz wprowadzania danych do baz informatycznych

w Zespole Dyżurnych Wydziału Sztab Policji



Miejsce wykonywania pracy:

Toruń

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Toruniu ul. Grudziądzka 17 87-100 Toruń

WARUNKI PRACY

Praca biurowa z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i faksu, wykonywana w zamkniętym pomieszczeniu. Praca 7 dni w tygodniu, w dwunastogodzinnym systemie pracy, również w nocy. Budynek wielopiętrowy, wyposażony w windę, brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • terminowe wprowadzanie danych dotyczących wydarzeń do systemu KSIP,
  • terminowe opracowywanie biuletynów dziennych z zaistniałych zdarzeń,
  • prawidłowe i terminowe przekazywanie dokumentów niejawnych przesyłanych przez SUŁTelP,
  • segregowanie i wydawanie zadekretowanej poczty na poszczególne jednostki/komórki KMP , w celu jej realizacji,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą stanowiska, w tym dokumentacji kodowo-szyfrowej, w celu zapewnienia właściwego przepływu dokumentów i identyfikacji źródeł nadawanej i odbieranej korespondencji oraz stanu funkcjonowania stanowiska,
  • dbałość o terminowe wykonywanie zadań służbowych, zgodnie z określonymi przepisami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowisku pracownika biurowego, związana z obsługą urządzeń biurowych i programów komputerowych.
  • umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w tym dwa lata pracy związanej z obsługą komputera.
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne.
  • kurs komputerowy.
  • podstawowa znajomość aktów prawnych z zakresu prawa karnego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata, ( kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne.
  • zaświadczenie o ukończonym kursie komputerowym.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Toruniu ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń,

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta ( stanowisko, nr ogłoszenia ), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Z uwagi na zamieszczenie oświadczeń w kwestionariuszu osobowym dla kandydata nie wymagane jest składanie odrębnego kompletu oświadczeń. W przypadku nadesłania oferty pocztą, liczy się data stempla pocztowego, nadesłanych ofert nie odsyłamy. Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne i niezbędne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, którym będzie test kompetencyjny, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 23439. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogóle dotyczące Policji, Służby cywilnej oraz pytania dotyczące zadań realizowanych na stanowisku. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie wynosi min. 2 200 zł brutto ( we wszystkich składnikach) Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 56 641 2190 lub 56 641 2192.



Liczba odwiedzin: 3651

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Toruniu

Udostępnił: Anna Nastrożna

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 09.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×