Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu
Ogłoszenie o naborze nr 47577ARCHIWALNE z dnia 16.05.2019 r.
-
Oferty do
30
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: postępowań administracyjnych
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO POWIATU GRODZKIEGO W TORUNIU
Toruń
MONIUSZKI 15/21, 87-100 TORUŃ
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH W ZAKRESIE WŁAŚCIWOŚCI POWIATOWEGO INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO,
- PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI INSPEKCYJNO - KONTROLNEJ W ZAKRESIE PRAWIDŁOWOŚCI PRZEBIEGU PROCESU BUDOWLANEGO I UTRZYMANIA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH NA TERENIE MIASTA TORUNIA
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe BUDOWLANE LUB ADMINISTRACYJNE
- ZNAJOMOŚĆ USTAWY KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO I USTAWY BRAWO BUDOWLANE,
- UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- PRAWO JAZDY KATEGORII B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- KOPIĘ DOWODU OSOBISTEGO,
- KOPIĘ PRAWA JAZDY
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO POWIATU GRODZKIEGO W TORUNIU UL. MONIUSZKI 15/21 87-100 TORUŃ
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu, ul. Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, tel.: 56 652 2525, 56 6522543, e-mail: biuro@pinbpgtorun.com.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu, ul. Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, tel.: 56 652 2525, 56 6522543, e-mail: biuro@pinbpgtorun.com.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom, chyba że dane będą wykorzystywane w celu realizacji zadań ustawowych PINB PG w Toruniu i w trakcie tego postępowania będą musiały zostać włączone inne podmioty.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr tel. 56 652 25 25.