Komenda Powiatowa Policji w Rypinie
Ogłoszenie o naborze nr 7987ARCHIWALNE z dnia 31.01.2017 r.
-
Oferty do
10
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: w Zespole Prezydialnym
Wydział Kryminalny
Rypin
Komenda Powiatowa Policji w Rypinie
ul. Piłsudskiego 19
87-500 Rypin
Komenda Powiatowa Policji w Rypinie
ul. Piłsudskiego 19
87-500 Rypin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych
- obsługa sekretariatu Wydziału Kryminalnego
- prowadzenie Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych
- prowadzenie ewidencji spraw zakończonych
- archiwizowanie dokumentacji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie -
- doświadczenie zawodowe: 1 rok administracja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Rypinie
ul. Piłsudskiego 19
87-500 Rypin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W przypadku dużego zainteresowania I etapem będzie test wiedzy, osoby które zdobędą wymaganą liczbę punktów zaproszone zostaną na rozmowę kwalifikacyjną. Osoba wybrana na wakujące stanowisko zostanie poddana procedurze sprawdzającej- przewidywany termin zatrudnienia 20.03.2017 rok.
Informacje o naborze pod nr tel: 54-230-82-08