Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Ogłoszenie o naborze nr 953ARCHIWALNE z dnia 28.06.2016 r.

  • Oferty do
    8

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Drugim Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Nakle nad Notecią



Miejsce wykonywania pracy:

Nakło nad Notecią

ul. Sądowa 8

Adres urzędu:

Izba Skarbowa
ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

WARUNKI PRACY

- praca wymagająca umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji oraz analizy i interpretacji przepisów prawnych, - częsty kontakt telefoniczny z klientem zewnętrznym, - praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, - budynek bez windy, częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • udzielanie informacji interesantom o sposobach załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym oraz wyjaśnień w sprawie stosowania przepisów prawa podatkowego w celu zapewnienia prawidłowego wywiązywania się podatników i płatników z obowiązków podatkowych,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie właściwości rzeczowej komórki organizacyjnej,
  • analizowanie oceny zasadności zwrotów podatku od towarów i usług wynikających ze złożonych deklaracji i ich korekt zgodnie z obowiązującymi procedurami poprzez prowadzenie czynności analitycznych oraz czynności sprawdzających,
  • wyliczanie i przypisywanie w systemie informatycznym zaliczek opłacanych w formie uproszczonej przez podatników,
  • przygotowywanie informacji i dokumentów zgromadzonych w toku czynności sprawdzających oraz wniosków do właściwych komórek w celu przeprowadzenia kontroli podatkowej bądź postępowania podatkowego,
  • obsługa aplikacji wykorzystywanych w pracy komórki organizacyjnej zgodnie z przyznanymi uprawnieniami,
  • przygotowywanie informacji dotyczących sprawozdawczości w zakresie właściwości komórki organizacyjnej,
  • przygotowywanie wniosków o wykreślenie podmiotów z rejestru podatników podatku od towarów i usług.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi aplikacji biurowych,
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność redagowania pism,
  • Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa
    ul. Dr. E. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz
    z dopiskiem „oferta pracy Nakło nad Notecią OB-2”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 810,67 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,500.
Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 58 56 181 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl



Liczba odwiedzin: 2535

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Magdalena Dolewska

Komórka organizacyjna: Drugi Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 28.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×