Komenda Powiatowa Policji w Nakle n. Notecią
Ogłoszenie o naborze nr 12857ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.
-
Oferty do
17
lipca
2017
-
Wymiar etatu
0,7
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: kadr i szkolenia
Zespół do spraw Kadr i Szkolenia
Nakło nad Notecią
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, oraz dokumentów rentowych i emerytalnych itp., w celu zapewnienia zgodnego z przepisami zatrudnienia, trwania oraz ustania stosunku pracy.
- Nadzorowanie i czuwanie nad terminowością sporządzania dokumentacji związanej z okresową oceną w służbie cywilnej, opisami i zakresami stanowisk pracy.
- Sporządzanie dokumentacji dot. medycyny pracy, w celu kierowania funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na badania wstępne, profilaktyczne, okresowe, kontrolne i specjalistyczne.
- Organizowanie, przygotowywanie i dokumentowanie naborów do pracy w Policji, na praktykę i staż, w celu wyłonienia kandydatów do zatrudnienia i na staż, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Opracowywanie rocznych planów urlopów jednostki, w celu nadzoru nad prawidłową ich realizacją, wykorzystaniem i dokumentowaniem.
- Wprowadzanie danych kadrowo-finansowych dot. pracowników cywilnych i funkcjonariuszy do systemu komputerowego, w celu przekazywania aktualnych danych w tym zakresie do KWP
- Zgłaszanie, wyrejestrowywanie i przekazywanie informacji dot. zmian policjantów i pracowników w zakresie ubezpieczenia w NFZ.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 3 miesiące pracy w administracji lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa pracy w praktyce
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- w przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 12857
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 2076,- zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. 2016 r. poz. 1345, ze zm.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 339 32 06. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu znajomości przepisów prawa pracy, oraz ustawy o służbie cywilnej oraz ustawa o ochronie danych osobowych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.