Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 64623ARCHIWALNE z dnia 26.06.2020 r.

  • Oferty do
    7

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: prowadzenia ewidencji wojskowej

w wydziale planowania mobilizacyjnego i administrowania rezerwami



Miejsce wykonywania pracy:

Inowrocław

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Dworcowa 27
88-100 Inowrocław

WARUNKI PRACY

Pracownik wykonuje prace administracyjno-biurowe, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Dojścia i dojazdy do budynku WKU są utwardzone. Budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne w postaci schodów, brak windy, brak podjazdów do budynków), brak pomieszczeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, telefon, urządzenia biurowe i audiowizualne. Oświetlenie: naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów ewidencyjnych oraz indywidualnych zbiorów ewidencyjnych żołnierzy rezerwy oraz osób przeniesionych do rezerwy nie będących żołnierzami rezerwy;
  • przyjmowanie w terminach, określonych w obwiązujących dokumentach normatywnych, indywidualnych zbiorów ewidencyjnych osób które stawiły się do kwalifikacji wojskowej i zostały przeniesione do rezerwy;
  • prowadzenie archiwum kart ewidencyjnych i indywidualnych zbiorów ewidencyjnych żołnierzy rezerwy oraz osób przeniesionych do rezerwy nie będących żołnierzami rezerwy;
  • przygotowanie danych niezbędnych do opracowania meldunków i sprawozdań statystycznych, w tym bilansu stanu zasobów rezerw osobowych;
  • opracowywanie na podstawie ewidencji wojskowej zaświadczeń o przebiegu służby wojskowej;
  • wykonywanie całokształtu czynności, związanych z wydawaniem duplikatów książeczek wojskowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • wiedza z zakresu ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i aktów wykonawczych do ustawy z obszaru realizowanych zadań
  • wiedza z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów Word i Excel
  • łatwość komunikacji
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 742)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    ul. Dworcowa 27
    88-100 Inowrocław

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu ul. Dworcowa 27 88-100Inowrocław tel. 261-436-744 fax 261-436-350 e-mail: wkuinowroclaw@ron.mil.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 261-436-573 e-mail: m.albinski@ron.mil.pl lub listownie na adres Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu ul. Dworcowa 27 88-100 Inowrocław
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Na ww. stanowisko może być nadany (przez wojskowego komendanta uzupełnień) pracowniczy przydział mobilizacyjny, gdyż jest ono określone w etacie pracodawcy wojskowego na czas wojny lub na inne stanowisko określone w tym etacie na czas wojny, na którym wymagane są kwalifikacje i umiejętności takie same lub podobne oraz przyjęcie obowiązków, jakie przepisy prawa przewidują w związku z tymi przydziałami.


Etapy procedury naboru:

1. ustalenie listy kandydatek/kandydatów, spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Spełnienie wymagań formalnych oznacza dostarczenie co najmniej dokumentów, wymienionych pod pozycją:
„Dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem;

2. poddanie kandydatek/kandydatów, spełniających wymagania formalne, testowi wiedzy z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:

a) ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 256, z późn. zm.),

b) ustawa z dnia 21.11.1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 1541, z późn. zm.),

c) rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 08.10.2010 r. w sprawie prowadzenia ewidencji wojskowej (Dz. U. Nr 199, poz. 1321 z późn. zm.);

3.dokonanie wyboru nie więcej niż 5 kandydatek /kandydatów, którzy uzyskali najwyższe wyniki z testu wiedzy;
Jeśli dwóch lub więcej kandydatek/kandydatów uzyskało taką samą ilość punktów do następnego etapu naboru
przechodzi ten kandydat/ kandydatka, który/-a w większym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;

4.poddanie wybranych nie więcej niż 5 kandydatek/kandydatów rozmowie kwalifikacyjnej.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru będą powiadamiani o terminie czynności
rekrutacyjnych telefonicznie.

W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 261-436-732, 261-436-744, 261-436-746.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3741

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Inowrocławiu

Udostępnił: KRZYSZTOF MOCHALSKI

Komórka organizacyjna: KOMENDA

Wprowadzono: 26.06.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×