Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Ogłoszenie o naborze nr 1439ARCHIWALNE z dnia 13.07.2016 r.

  • Oferty do
    18

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: czynności sprawdzających

w III Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Inowrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Inowrocław

Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
Al. Niepodległości 5
88-100 Inowrocław

Adres urzędu:

ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

WARUNKI PRACY

- praca wymagająca stałej aktualizacji wiedzy ze względu na zmieniające się warunki prawne wynikające z częstych nowelizacji przepisów, - bezpośredni lub telefoniczny kontakt z pracownikami lub klientem zewnętrznym, - praca wymagająca posiadania umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności organizacyjnych, - często występująca presja czasu przy wykonywaniu zadań, - praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, - budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • dokonywanie wstępnej weryfikacji deklaracji składanych przez podatników celem sprawdzenia formalnej i rachunkowej poprawności oraz terminowości ich składania,
  • tworzenie w systemie informatycznym rejestrów przypisów/odpisów celem dokonania zwrotów nadpłat lub sprawdzenia prawidłowości dokonanych wpłat ewentualnie wyegzekwowanie niewypłaconych należności,
  • badanie zasadności zwrotu podatku oraz prowadzenie czynności sprawdzających lub analitycznych w tym zakresie w celu sprawdzenia prawidłowości danych wykazanych przez podatników i zapobieżenia bezzasadnym zwrotom podatku,
  • przygotowywanie danych do sprawozdawczości i analiz oraz sporządzanie sprawozdania w celu dostarczenia pełnej informacji o działalności i efektach pracy urzędu,
  • sporządzanie i przekazywanie informacji o naruszeniu przez podatników przepisów prawa podatkowego celem wszczęcia postępowania karnego skarbowego,
  • monitorowanie podatników mających obowiązek uiszczenia podatku od towarów i usług w celu pełnej realizacji tych obowiązków przez podatników,
  • kierowanie do właściwej komórki organizacyjnej urzędu wniosków o przeprowadzenie kontroli podatkowych lub skarbowej oraz wniosków o wszczęcie postępowania podatkowego w celu wszczęcia kontroli podatkowej lub wszczęcia postępowania podatkowego,
  • układanie i sporządzanie spisów akt w celu przekazania do archiwum zakładowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Bydgoszczy
    Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
    Al. Niepodległości 5
    88-100 Inowrocław
    z dopiskiem „oferta pracy OB III”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 435,99 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,300.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 587 61 63 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl



Liczba odwiedzin: 2738

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Marzena Turant-Kazik

Komórka organizacyjna: Pierwszy Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 13.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×