Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu
Ogłoszenie o naborze nr 20554ARCHIWALNE z dnia 12.01.2018 r.
-
Oferty do
22
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór otwarty dla cudzoziemcówOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: organizacyjno - kadrowych
Sekcja organizacyjno - kadrowa
Grudziądz
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu
ul. Piłsudskiego 25/27
86-300 Grudziądz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu
- Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu służby i pracy
- Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych
- Sporządzanie niezbędnych sprawozdań i analiz
- Archiwizowanie dokumentacji
- Realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i nadzorowanie szczepień ochronnych
- Udział w prowadzeniu spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego
- Prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi funkcjonariuszy i pracowników cywilnych oraz udział w pracach komisji do spraw bhp
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Obsługa programu MS Office
- Obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon
- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność obsługi programu kadrowo – płacowego WF – Gang i Corel Draw
- Prawo jazdy kat. B
- Kwalifikacje z zakresu bhp
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje z zakresu bhp
- Kopia prawo jazdy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie KM PSP w Grudziądzu w godz. 7.30 – 15.30 lub drogą pocztową.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu
ul. Piłsudskiego 25/27, 86 - 300 Grudziądz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy przesłać z wyraźnym dopiskiem na kopercie: „Oferta pracy w służbie cywilnej - starszy inspektor w Sekcji organizacyjno - kadrowej”.
Oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Oferty otrzymane po terminie, nie kompletne oraz nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:
I. Weryfikacja dokumentów:
a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów formalnych,
II. Sprawdzian wiedzy i umiejętności :
a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu,
b) sprawdzian umiejętności – obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner),obsługi programu MS Office oraz ewentualnie programu kadrowo - płacowego WF - Gang i Corel Draw.
III. Rozmowa kwalifikacyjna.
IV. Ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.
Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy oraz na stronie internetowej www.pspgrudziadz.pl.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyników naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01.02.2018 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (+48) 56 4506638.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.