Komenda Miejska Policji w Grudziądzu

Ogłoszenie o naborze nr 25485ARCHIWALNE z dnia 13.04.2018 r.

  • Oferty do
    18

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: administracyjno-biurowych, rejestracji osób poszukiwanych i zaginionych oraz obsługi Systemu Meldunków Informacyjnych

w Zespole ds Poszukiwań i Identyfikacji Osób, Wydział Kryminalny



Miejsce wykonywania pracy:

Grudziądz

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
ul. Chełmińska 111
86-300 Grudziądz

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym, przy monitorze ekranowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Obsługa urządzeń biurowych (skaner, ksero). Stanowisko pracy usytuowane na II piętrze. Brak wind. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na parter budynku. Pomieszczenie sanitarne na parterze budynku (przy poczekalni) przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Brak progów w budynku głównym.

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie meldunków informacyjnych do bazy SMI;
  • rejestrowanie osób poszukiwanych, zaginionych i niezidentyfikowanych osób i zwłok;
  • zakładanie i opisywanie teczek osób poszukiwanych oraz teczek identyfikacyjno-poszukiwawczych;
  • zakładanie teczek dotyczących nieletnich z ośrodków opiekuńczych i sporządzanie dokumentacji w tym zakresie do właściwych urzędów i instytucji;
  • udzielanie odpowiedzi na korespondencję dotyczącą stanu poszukiwań dla organów zlecających;
  • udzielanie odpowiedzi na korespondencję z innych jednostek dotyczącą osób poszukiwanych, zaginionych oraz ustalenia niezidentyfikowanych osób i zwłok;
  • archiwizowanie dokumentów wytworzonych w zespole.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość obsługi komputera;
  • znajomość obsługi edytorów tekstu;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy pod presja czasu;
  • umiejętność redagowania pism;
  • umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku związanym z obsługą komputerowych baz danych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi komputera;
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi edytorów tekstu;
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata - dostepny na stronie BIP KMP w Grudziądzu;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
    ul. Chełmińska 111
    86-300 Grudziądz

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia : wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat od 5% do 20%) wynosi 2.800,- zł.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie podlegają zwrotowi.
Wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie bip.grudziadz.kmp.policja.gov.pl.
Wszelkie informacje związane z kolejnymi etapami naboru będą publikowane w BIP KMP w Grudziądzu oraz umieszczane w poczekalni KMP w Grudziądzu przy ul. Chełmińskiej 111.



Liczba odwiedzin: 3910

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Grudziądzu

Udostępnił: Jolanta Kraśnicka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 13.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×