Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grudziądzkiego

Ogłoszenie o naborze nr 55585ARCHIWALNE z dnia 10.10.2019 r.

  • Oferty do
    21

    października

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjnych, kadrowych, i sprawozdawczości

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego



Miejsce wykonywania pracy:

Grudziądz

Adres urzędu:

ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno - biurowa, sporadyczne wyjazdy służbowe, reprezentacja urzędu, obsługa klientów zewnętrznych, stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy z oprogramowaniem (obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę), materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne, podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze (stanowisko pracy na I piętrze)

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw kadrowych Inspektoratu, w tym m.in. prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, wystawianie delegacji służbowych, obliczanie: staży pracy, stanów zatrudnienia, urlopów pracowniczych)
  • sporządzanie wszelkich sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych m.in. do GUS i WINB, dotyczących spraw kadrowych oraz działalności Inspektoratu w sprawach uregulowanych w ustawie Prawo budowlane
  • obsługa sekretariatu
  • przyjmowanie i obsługa interesantów
  • przyjmowanie korespondencji wpływającej do Inspektoratu, wstępne sprawdzanie jej kompletności (w tym zawiadomień o rozpoczęciu i zakończeniu budowy)
  • doraźny udział w kontrolach budów i obiektów budowlanych
  • gospodarka paliwami płynnymi

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • biegła umiejętność obsługi komputera
  • znajomość programu Asystent i Resak - BUD
  • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawo, administracja, ekonomia
  • umiejętność argumentowania
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • prawo jazdy kategorii B
  • umiejętność obsługi platformy e-PUAP

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, pokój 114

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego, tel. 56 45 14 410
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dawid Banasiak, tel. 601 489 300
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko w PINB. Nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko referenta". O ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Inspektoratu - pokój 114. Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz BIP PINB www.pinbgrudziadz.rbip.mojregion.info, a także na tablicy informacyjnej w tutejszym urzędzie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 642 67 81.



Liczba odwiedzin: 2971

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grudziądzkiego

Udostępnił: Sabina Łazarska

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 10.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×