Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grudziądzkiego
Ogłoszenie o naborze nr 55585ARCHIWALNE z dnia 10.10.2019 r.
-
Oferty do
21
października
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administracyjnych, kadrowych, i sprawozdawczości
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego
Grudziądz
ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw kadrowych Inspektoratu, w tym m.in. prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, wystawianie delegacji służbowych, obliczanie: staży pracy, stanów zatrudnienia, urlopów pracowniczych)
- sporządzanie wszelkich sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych m.in. do GUS i WINB, dotyczących spraw kadrowych oraz działalności Inspektoratu w sprawach uregulowanych w ustawie Prawo budowlane
- obsługa sekretariatu
- przyjmowanie i obsługa interesantów
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Inspektoratu, wstępne sprawdzanie jej kompletności (w tym zawiadomień o rozpoczęciu i zakończeniu budowy)
- doraźny udział w kontrolach budów i obiektów budowlanych
- gospodarka paliwami płynnymi
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- biegła umiejętność obsługi komputera
- znajomość programu Asystent i Resak - BUD
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawo, administracja, ekonomia
- umiejętność argumentowania
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- komunikatywność
- odporność na stres
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność obsługi platformy e-PUAP
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia prawa jazdy kat. B lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.10.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, pokój 114
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego, tel. 56 45 14 410
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Dawid Banasiak, tel. 601 489 300
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko w PINB. Nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko referenta". O ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Inspektoratu - pokój 114. Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyżej określonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz BIP PINB www.pinbgrudziadz.rbip.mojregion.info, a także na tablicy informacyjnej w tutejszym urzędzie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 642 67 81.