Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grudziądzkiego

Ogłoszenie o naborze nr 15419ARCHIWALNE z dnia 15.09.2017 r.

  • Oferty do
    10

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi kancelaryjnej i organizacyjnej, prowadzenia archiwum zakładowego oraz orzecznictwa w postępowaniach administracyjnych i egzekucyjnych

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego



Miejsce wykonywania pracy:

Grudziądz

Adres urzędu:

ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno - biurowa - sporadyczne wyjazdy służbowe - reprezentacja urzędu - obsługa klientów zewnętrznych - stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy z oprogramowaniem (obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę), materiały biurowe, oświetlenie sztuczne i naturalne - podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych - bariery architektoniczne: brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze (stanowisko pracy na I piętrze)

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie pism, w tym projektów aktów administracyjnych
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych
  • prowadzenie archiwum zakładowego
  • przyjmowanie wpływających do Inspektoratu dokumentów, wstępne sprawdzanie ich kompletności oraz zapewnienie właściwego ich obiegu
  • obsługa sekretariatu, w tym wszelkich urządzeń (telefon, faks, komputer, ksero, skaner itp.)
  • prowadzenie dziennika korespondencji oraz spisów spraw w formie elektronicznej - za pomocą programów Asystent i RESAK
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji spraw w Inspektoracie, w tym ewidencji środków trwałych
  • adresowanie i wysyłka korespondencji
  • prowadzenie czynności związanych z gospodarką paliwami płynnymi w Inspektoracie
  • doraźny udział w kontrolach budów i obiektów budowlanych na terenie powiatu grudziądzkiego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Windows, pakiet MS Office, Internet)
  • znajomość programu Asystent oraz programu RESAK
  • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o służbie cywilnej, instrukcji kancelaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • komunikatywność
  • odporność na stres

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grudziądzkiego, Grudziądz ul. Małomłyńska 1, pokój 114 (I piętro)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta". Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyznaczonym terminie oraz dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Biuletynu Informacji Publicznej PINB www.pinbgrudziadz.rbip.mojregion.info, a także na tablicy informacyjnej w tutejszym urzędzie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 642 67 81



Liczba odwiedzin: 3463

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grudziądzkiego

Udostępnił: Sabina Łazarska

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 15.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×