Komenda Miejska Policji w Grudziądzu
Ogłoszenie o naborze nr 12934ARCHIWALNE z dnia 11.07.2017 r.
-
Oferty do
24
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej
w Zespole Kadr i Szkolenia i Prezydialnym
Grudziądz
Komenda Miejska Policji
ul. Chełmińska 111
86-300 Grudziądz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie korespondencji do wysłania (pakowanie, pieczętowanie, opisywanie);
- przygotowywanie wykazów przesyłek poczty skredytowanej i resortowej;
- przygotowywanie wykazów przesyłek dla dzielnicowych i doręczycieli wewnętrznych;
- przesyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie dokumentacji przesyłanej faxem i pocztą elektroniczną;
- wydawanie przesyłek upoważnionym osobom;
- odbieranie korespondencji i właściwe przygotowanie jej do ewidencjonowania;
- archiwizowanie dokumentów wytworzonych w zespole.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w sekretariacie urzędu administracji publicznej
- komunikatywność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- odporność na stres;
- umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie świadectw pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzajacego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Chełmińska 111
86-300 Grudziądz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie brutto na stanowisku referenta wynosi 2.257,12 (wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie będą zwracane.
Wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie bip.grudziadz.kmp.policja.gov.pl
Wszelkie informacje związane z kolejnymi etapami naboru będą publikowane w BIP KMP w Grudziądzu oraz umieszczane w poczekalni KMP w Grudziądzu.