Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmnie

Ogłoszenie o naborze nr 66774ARCHIWALNE z dnia 05.08.2020 r.

  • Oferty do
    31

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: zwalczania chorób zakaźnych zwierząt i ochrony zdrowia zwierząt

w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Chełmno

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Słowackiego 14
86-200 Chełmno

WARUNKI PRACY

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30, w sytuacjach kryzysowych możliwa praca poza standardowymi godzinami pracy oraz w dni wole od pracy i w święta. Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe. Kontakt ze zwierzętami. Praca przy komputerze. Budynek jednopiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie czynności związanych z zapobieganiem i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
  • planowanie badań rozpoznawczych zwierząt w zakresie monitoringu i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • kontrolowanie prowadzenia badań zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu lub handlu i wystawiania świadectw zdrowia przez urzędowych lekarzy weterynarii
  • prowadzenie badań zwierząt przeznaczonych do wywozu lub handlu i wystawianie świadectw zdrowia
  • prowadzenie dochodzeń epizootycznych
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ochrony zdrowia zwierząt i ochrony zwierząt
  • opracowanie dokumentacji zwiazanej ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
  • prowadzenie postępowań w celu likwidacji chorób zakaźnych zwierząt
  • kontrole w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta w aspekcie dobrostanu i ochrony zwierząt zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt
  • sporządzanie rejestrów i dokumentacji związanej z przeprowadzaniem kontroli, prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z wymogami jednostek nadrzędnych
  • prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z wymogami jednostek nadrzędnych
  • prowadzenie rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną oraz kontrolowanie spełniania wymagań weterynaryjnych przez w/w podmioty
  • sporządzanie i aktualizacja powiatowych planów gotowościzwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz ochrony zwierząt

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do wlaściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytoriu RP - w przypadku lekarza weterynarii
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia oraz zwalczania chorób zakaźnych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej - dotyczy mężczyzn
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii - w przypadku lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Słowackiego 14
    86-200 Chelmno

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Chełmnie, ul. Słowackiego 14, 86-200 Chełmno, tel. 56 6863420
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: chelmno.piw@wp.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmnie
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Powiatowy Lekarz Weterynarii skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru dokumentów, po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 6863420



Liczba odwiedzin: 2547

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chełmnie

Udostępnił: Barbara Pałaszewska

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 05.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×