Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Ogłoszenie o naborze nr 67026ARCHIWALNE z dnia 10.08.2020 r.

  • Oferty do
    20

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: gospodarki transportowej

Referatu Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno-Gospodarczego



Miejsce wykonywania pracy:

Bydgoszcz

Komenda Miejska Policji
Wydział Administracyjno-Gospodarczego
ul. Iławska 24
85-720 Bydgoszcz

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca w terenie, -permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, - zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: bariery architektoniczne: wejście główne do budynku jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind. Narzędzia i materiały pracy: biurko; komputer; faks; telefon; nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Planowanie, koordynowanie oraz zlecanie przeglądów gwarancyjnych, badań technicznych i napraw bieżących posiadanego sprzętu, w celu zapewnienia sprawności użytkowania sprzętu transportowego będącego w użytkowaniu KMP w Bydgoszczy,
  • Analizowanie i weryfikowanie rachunków za parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych przez funkcjonariuszy KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych oraz terminowe wprowadzanie danych do sytemu SEHP,
  • Comiesięczne rozliczanie sprzętu transportowego ze zużytych materiałów pędnych i smarów, sporządzanie zestawień zbiorczych w tym zakresie dla jednostki nadrzędnej oraz przeliczanie proporcjonalności między tankowań w celu sporządzenia wniosku o uznanie podwyższonego zużycia materiałów pędnych i smarów,
  • Comiesięczne analizowanie książek pracy pojazdów pod względem poprawności zapisów (min. 2-ch jednostek/komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy) oraz dokonywanie minimum raz na kwartał kontroli pojazdów służbowych pod kątem czystości oraz sprawdzanie poziomu płynów eksploatacyjnych,
  • Rejestrowanie skierowań na badania specjalistyczne w systemie SWOP-MEDYCYNA PRACY oraz wystawianie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne na podstawie otrzymanych orzeczeń lekarskich,
  • Występowanie do właściwych organów o nałożenie obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych na wypadek zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny. Prowadzenie rejestru decyzji oraz rejestru wezwań do wykonania ww. świadczeń,
  • Opracowywanie dokumentacji dotyczącej Zabezpieczenia logistycznego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, tj.: Planu logistycznego zabezpieczenia mobilizacji; Sytemu zaopatrywania materiałowo-technicznego jednostek; Planu zabezpieczenia materiałowo-technicznego jednostek; Organizacji żywienia i zakwaterowania stanów osobowych; Zabezpieczenia potrzeb medyczno-sanitarnych; Instrukcji działania Punktu Przyjęcia i Wyposażenia (PPW). Występowanie do organów administracji o przyznanie świadczeń rzeczowych i osobistych, dotyczących punktów gastronomicznych, miejsc zakwaterowania oraz personelu gastronomicznego,
  • Rozliczanie pojazdów służbowych przeznaczonych do wycofania z eksploatacji z indywidualnego wyposażenia sprzętu transportowego zgodnie z dowodem technicznym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: pracy w administracji lub 1 rok pracy w obszarze gospodraki
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Komunikacja,
  • Samodzielność,
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne lub zarządzanie kryzysowe
  • Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki /kandydata na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce ”Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy” w chwili spełnienia wymagań formalnych i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.),
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy”).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można składać osobiście:
    Wydział Kadr i Szkolenia
    Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
    ul. Wojska Polskiego 4F
    85-171 Bydgoszcz
    z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 67026

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

·  administrator danych i kontakt do niego:

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. Wojska Polskiego 4F, 85-171 Bydgoszcz.

· kontakt do inspektora ochrony danych:

Anna Pieczka e-mail: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl

· cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

· informacje o odbiorcach danych:

udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.

· okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu      ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

·  uprawnienia:

1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.

2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.

3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

· Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

2. Art. 22 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

· informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

· Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy” – informacja dla kandydatów o naborze nr 67026”. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie kursów dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożonych wartości pieniężne, zarządzenia KGP w sprawie szczegółowych zasad użytkowania materiałów pędnych i smarów, zarządzenia KGP w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu oraz decyzji Nr 51 KGP w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku specjalisty: 2 905,70 zł brutto (słownie: dwa tysiące dziewięćset pięć złotych 70/100) + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47-751 -12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3250

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Udostępnił: Mirosława Zapałowska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 10.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×