Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
Ogłoszenie o naborze nr 64889ARCHIWALNE z dnia 30.06.2020 r.
-
Oferty do
10
lipca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: gospodarki transportowej
Referatu Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy
Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji
Wydział Administracyjno-Gospodarczego
ul. Iławska 24
85-720 Bydgoszcz
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie, koordynowanie oraz zlecanie przeglądów gwarancyjnych, badań technicznych i napraw bieżących posiadanego sprzętu, w celu zapewnienia sprawności użytkowania sprzętu transportowego będącego w użytkowaniu KMP w Bydgoszczy,
- Analizowanie i weryfikowanie rachunków za parkowanie pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych przez funkcjonariuszy KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych oraz terminowe wprowadzanie danych do sytemu SEHP,
- Comiesięczne rozliczanie sprzętu transportowego ze zużytych materiałów pędnych i smarów, sporządzanie zestawień zbiorczych w tym zakresie dla jednostki nadrzędnej oraz przeliczanie proporcjonalności między tankowań w celu sporządzenia wniosku o uznanie podwyższonego zużycia materiałów pędnych i smarów,
- Comiesięczne analizowanie książek pracy pojazdów pod względem poprawności zapisów (min. 2-ch jednostek/komórek organizacyjnych KMP w Bydgoszczy) oraz dokonywanie minimum raz na kwartał kontroli pojazdów służbowych pod kątem czystości oraz sprawdzanie poziomu płynów eksploatacyjnych,
- Rejestrowanie skierowań na badania specjalistyczne w systemie SWOP-MEDYCYNA PRACY oraz wystawianie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne na podstawie otrzymanych orzeczeń lekarskich,
- Występowanie do właściwych organów o nałożenie obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych na wypadek zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny. Prowadzenie rejestru decyzji oraz rejestru wezwań do wykonania ww. świadczeń,
- Opracowywanie dokumentacji dotyczącej Zabezpieczenia logistycznego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, tj.: Planu logistycznego zabezpieczenia mobilizacji; Sytemu zaopatrywania materiałowo-technicznego jednostek; Planu zabezpieczenia materiałowo-technicznego jednostek; Organizacji żywienia i zakwaterowania stanów osobowych; Zabezpieczenia potrzeb medyczno-sanitarnych; Instrukcji działania Punktu Przyjęcia i Wyposażenia (PPW). Występowanie do organów administracji o przyznanie świadczeń rzeczowych i osobistych, dotyczących punktów gastronomicznych, miejsc zakwaterowania oraz personelu gastronomicznego,
- Rozliczanie pojazdów służbowych przeznaczonych do wycofania z eksploatacji z indywidualnego wyposażenia sprzętu transportowego zgodnie z dowodem technicznym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji lub 1 rok pracy w obszarze gospodarki transportowej,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
- Dobra organizacja pracy,
- Komunikacja,
- Samodzielność,
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne lub zarządzanie kryzysowe
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki /kandydata na stronie internetowej BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce ”Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy” w chwili spełnienia wymagań formalnych i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.),
- Kwestionariusz osobowy dla kandydatki/kandydata, (kwestionariusz jest dostępny na stronie BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w KMP w Bydgoszczy”).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych objętych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 742 z późn. zm.).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można składać osobiście:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz
z dopiskiem: Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr 64889
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
· administrator danych i kontakt do niego:
Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy, ul. Wojska Polskiego 4F, 85-171 Bydgoszcz.
· kontakt do inspektora ochrony danych:
Anna Pieczka e-mail: iod.kmp-bydgoszcz@bg.policja.gov.pl
· cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
· informacje o odbiorcach danych:
udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, odbiorcami danych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.
· okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
· uprawnienia:
1. Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii.
2. Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.
3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
4. Prawo do usunięcia danych osobowych.
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
· Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
2. Art. 22 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
· informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
· Inne informacje:
podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii (proszę nie załączać oryginałów). Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatka/kandydat spełniający wymagania formalne zostanie zakwalifikowany do dalszych etapów naboru, o czym będzie powiadomiony w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce „Praca w Policji”, dalej „Aktualne ogłoszenia na stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej KMP w Bydgoszczy” – informacja dla kandydatów o naborze nr 64889”. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu ustawy o służbie cywilnej, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie kursów dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów przewożonych wartości pieniężne, zarządzenia KGP w sprawie szczegółowych zasad użytkowania materiałów pędnych i smarów, zarządzenia KGP w sprawie organizacji obsługi technicznej i napraw sprzętu oraz decyzji Nr 51 KGP w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku specjalisty: 2 905,70 zł brutto (słownie: dwa tysiące dziewięćset pięć złotych 70/100 + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47-751 -12-62.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też inną cechę prawnie chronioną.