Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy
Ogłoszenie o naborze nr 18022ARCHIWALNE z dnia 15.11.2017 r.
-
Oferty do
25
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
sekretarz kierownika jednostki
w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym
Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 10
85-020 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, wysyłanie, rejestrowanie korespondencji w systemie tardycyjnym oraz w elektronicznym systemie e-DOK w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich komórek organizacyjnych Inspektoratu - osobiście, telefonicznie oraz mailowo;
- Wykonywanie zadań związanych z archiwizowaniem dokumentów;
- Prowadzenie ewidencji delegacji pracowników Inspektoratu;
- Rozliczanie kosztów korespondencji wychodzącej;
- Obsługa urządzeń biurowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość ustawy o Inspekcji Handlowej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, skaner, laminarka;
- kultura osobista i umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
- umijętność obsługi komputera (środowisko Windows), Excel, poczta elektroniczna;
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
- pozytywne podejście do klienta;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
- znajomość systemu zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników e-DOK.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
ul. Jagiellońska 10
85-020 Bydgoszcz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie www.wiih.com.pl. List motywacyjny, cv oraz oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Nie będą rozpatrywane oferty, które:
- nie spełniają wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu,
- złożone po terminie,
- bez wymaganych dokumentów,
- bez własnoręcznych podpisów kandydatów na załączonych dokumentach,
- nie zawierają oświadczenia o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, opatrzone własnym podpisem i datą.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych oraz oferty złożone przez kandydatkę/kandydata niezakwalifikowanego do podjęcia służby cywilnej można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.
Wynagrodzenie około 2.100 zł brutto.
W przypadku dużej liczby kandydatów przed rozmową kwalifikacyjną przeprowadzony zostanie test wiedzy. Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 523231615.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu w BIP KPRM, BIP WIIH oraz w siedzibie urzędu.