Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
Ogłoszenie o naborze nr 37822ARCHIWALNE z dnia 14.11.2018 r.
-
Oferty do
26
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
Bydgoszcz
ul. Konarskiego 1-3 , 85-066 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowanie i uruchomienie nowo powstającej komórki organizacyjnej
- opracowanie i wdrożenie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących funkcjonowania Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy wraz z delegaturami w Warszawie, Gdańsku i Giżycku, a zwłaszcza: polityki rachunkowej, instrukcji kasowej, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych, regulaminu kontroli finansowej, planu inwentaryzacji, zamówień publicznych
- prowadzenie rachunkowości Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przyjętą polityką rachunkowości
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Urzędu
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- •sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych sprawozdań z zakresu działania jednostki
- opracowywanie projektów budżetów oraz harmonogramu wydatków
- administrowanie i obsługa programów finansowo-księgowych oraz innych systemów informatycznych, np. System Bankowości Elektronicznej NBP, Informatyczny System Obsługi Państwa TREZOR
- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych wraz z analizą wykorzystanych środków
- nadzorowanie prawidłowego przebiegu przekazywania składników majątkowych oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia, prowadzenie, weryfikacja i przechowywanie ewidencji i ksiąg inwentarzowych w zakresie składników majątkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczenie inwentaryzacji
- wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań , które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika Jednostki należą do kompetencji Głównego Księgowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe Wykształcenie zawodowe zgodne z określonym w art.54 ust .ustawy o finansach publicznych, tj. spełnienie jednego z poniższych warunków : ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe.
- doświadczenie zawodowe: księgowość jednostek budżetowych, w tym 4 lata na stanowisku głównego księgowego w jednostkach budżetowych
- znajomość ustaw : o rachunkowośći, finansach publicznych oraz przep[isów wykonawczych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniu spoecznym, o ubezpieczeniu zdrowotnym, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność psługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera w tym pakietu MS OFFICE oraz programów finansowo - księgowych QNT
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, przeciwko wiarygodności dokumentów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: praktyki w księgowości w państwowych jednostkach budżetowych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- wysoka kultura osobista
- zdolność analitycznego myślenia
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
pok. 213
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 052 320 42 23
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: : podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Przewidywany termin zatrudnienia 01.12.2018,
Etapy naboru :
weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami.