Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy

Ogłoszenie o naborze nr 52934ARCHIWALNE z dnia 23.08.2019 r.

  • Oferty do
    2

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy



Miejsce wykonywania pracy:

Brodnica

Adres urzędu:

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
ul. Wesoła 22
87-300 Brodnica

WARUNKI PRACY

Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe. Praca w biurze przy komputerze. Budynek jednopiętrowy, brak windy oraz podjazdu dla niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie zadań z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej
  • zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobiegania wystąpieniu, wykrywania i likwidowania ognisk tych chorób
  • zwalczanie chorób zwierząt, które mogą być przenoszone na człowieka ze zwierzęcia lub przez produkty pochodzenia zwierzęcego( zoonoz), lub biologicznych czynników chorobotwórczych wywołujących te choroby
  • monitorowanie zakażeń zwierząt
  • przyjmowanie zgłoszeń chorób zakaźnych zwierząt, oraz podejmowanie działań mających na celu umiejscowienie, zabezpieczenie i likwidację potencjalnych ognisk chorób zakaźnych zwierząt
  • organizacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt oraz kontrola osób wyznaczonych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii do wykonywania tych badań
  • prowadzenie dokumentacji związanej z dochodzeniem epizootycznym
  • prowadzenie rejestrów, dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu wykonywanych czynności
  • organizowanie i kontrola przeprowadzenia dezynfekcji przy likwidacji ogniska choroby zakaźnej
  • ewidencja i analiza wyników badań
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • ustalenie i prowadzenie terminarza badań, bieżąca analiza wykonania badań. Sprawozdawczość i statystyka w tym zakresie
  • uzgadnianie ilości badań w kierunku: gruźlicy, brucelozy i enzootycznej białaczki bydła z Zakładem Higieny Weterynaryjnej przeprowadzającym badania
  • planowanie i zapotrzebowanie środków finansowych na zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt
  • kontrola rachunków pod względem rzeczowym sporządzanych przez lekarzy wyznaczonych za czynności wykonywane na koszt budżetu Państwa. Sprawdzanie ilości wykazanych badań gruźlica, bruceloza, enzootyczna białaczka bydła z dokumentacją badań
  • kontrola rachunków wystawianych za czynności wykonywane na koszt budżetu Państwa gruźlica, bruceloza, enzootyczna białaczka bydła, wścieklizna oraz dojazdów do wykonywania tych czynności pod względem merytorycznym
  • prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków określonych zakresem czynności
  • przestrzeganie przepisów: o ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych i dostępu do informacji publicznej oraz zachowanie tajemnicy służbowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • prawo wykonywania zawodu
  • znajomość przepisów weterynaryjnych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • kopia prawa jazdy
  • kopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
    ul. Wesoła 22
    87-300 Brodnica
    w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora Weterynaryjnego”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Grzegorz Głogowski Powiatowy Lekarz Weterynarii w Brodnicy . Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy ul. Wesoła 22 ,87-300 Brodnica
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: brodnica.piw@wp.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane( liczy się data wpływu do inspektoratu).
Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, niezakwalifikowani nie będą powiadomieni ani telefonicznie ani pisemnie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Niezakwalifikowane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej .

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2626

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy

Udostępnił: Ewelina Filińska

Komórka organizacyjna: PIW Brodnica

Wprowadzono: 23.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×