Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
Ogłoszenie o naborze nr 23571ARCHIWALNE z dnia 07.03.2018 r.
-
Oferty do
20
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
do spraw: finansowo-księgowych
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Brodnica
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
ul. Wesoła 22
87-300 Brodnica
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie rachunkowości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brodnicy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przyjętą polityką rachunkowości.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w celu przedstawienia prawidłowości gospodarowania środkami budżetowymi .
- Sporządzanie planu budżetu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brodnicy.
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej, w celu prawidłowego rozliczania z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
- Administrowanie i obsługa programu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego a także innych systemów informatycznych : Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, System Bankowości Elektronicznej NBP, aplikacja PŁATNIK.
- Prowadzenie na bieżąco sprawozdawczości GUS w celu aktualnej informacji o zatrudnieniu i płacach.
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, zasad przeprowadzenia i rozliczania inwentaryzacji i innych procedur wynikających z konieczności właściwego funkcjonowania jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe (ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych) oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, lub spełnienie jednego z innych warunków wynikających z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych: a) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów; c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- znajomość przepisów ustawy: o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów ustawy o służbie cywilnej a także prawa zamówień publicznych ,
- praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową ,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego,
- niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- zdolność do czynności prawnych
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole a także kierowanie pracą zespołu,
- umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w księgowości w jednostce budżetowej
- umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor,
- znajomość obsługi systemu Płatnik,
- znajomość obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej NBP,
- wiedza na temat struktury, funkcjonowania i zakres zadań realizowanych przez organy Inspekcji Weterynaryjnej,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.03.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
ul. Wesoła 22
87-300 Brodnica
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 56 49 346-03
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane( liczy się data wpływu do inspektoratu).
Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, niezakwalifikowani nie będą powiadomieni ani telefonicznie ani pisemnie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Niezakwalifikowane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej .