Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Ogłoszenie o naborze nr 39353ARCHIWALNE z dnia 10.12.2018 r.

  • Oferty do
    21

    grudnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: wierzycielskich

w Wieloosobowym Stanowisku Spraw Wierzycielskich (SEW) w Urzędzie Skarbowym w Aleksandrowie Kujawskim



Miejsce wykonywania pracy:

Aleksandrów Kujawski

Urząd Skarbowy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Kościelna 18
87-700 Aleksandrów Kujawski

Adres urzędu:

ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa, • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie • budynek urzędu nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań w zakresie: ulg w spłacie zobowiązań podatkowych (z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej), orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych oraz zarządzeń zabezpieczenia, przeniesienia własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz Skarbu Państwa skutkującego wygaśnięciem zobowiązań podatkowych, nadawania decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności oraz wstrzymania wykonania decyzji, odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe
  • podejmowanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym działania informacyjne i dyscyplinujące podatników.
  • wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz wniosków egzekucyjnych w celu wyegzekwowania zaległości w trybie egzekucji administracyjnej w zakresie podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych
  • prowadzenie czynności związanych z postępowaniem naprawczym, upadłościowym i likwidacyjnym
  • przygotowywanie projektów wniosków o wpis hipoteki przymusowej lub zestawu skarbowego, prowadzenie rejestrów zastawów skarbowych
  • prowadzenie czynności związanych z postępowaniem dotyczącym orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej, postępowaniem o uznanie za bezskuteczną czynność prawną dłużnika dokonaną z pokrzywdzeniem wierzycieli
  • prowadzenie czynności związanych z oceną i analizą ryzyka braku wykonania zobowiązań podatkowych w wyniku ich przedawnienia
  • wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • dobra znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, innych przepisów prawa podatkowego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i ustaw z nią związanych oraz zasad rachunkowości
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego, administracji lub ekonomii
  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych wymaganych na danym stanowisku pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.12.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
    ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
    85-056 Bydgoszcz
    z dopiskiem „ Oferta pracy Urząd Skarbowy w Aleksandrowie Kujawskim – SEW”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy  ul. Dr. E. Warmińskiego 18 (dalej: IAS w Bydgoszczy).

2.      W IAS w Bydgoszczy został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod  adresem e-mail: IOD.Bydgoszcz@mf.gov.pl.

3.      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru.

4.      Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (dalej: RODO) w zw. z art. 221 Kodeksu pracy, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzenia wykonawcze do wskazanych ustaw.

5.      Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 4 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.

6.      Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 4 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji  (m. in. wizerunku, numeru Pesel, informacji o niepełnosprawności, adres e-mail).

7.      Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

8.      Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

9.      Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane  w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.

10.  Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz prawo ograniczenia przetwarzania.

11.  W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do usunięcia danych.

12.  W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.  

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zakres tematyczny wiedzy sprawdzany w trakcie naboru:
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.
Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie
lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3016,88 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,610.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 56 61 17 319 lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl


WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2712

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Kamila Mosielska

Komórka organizacyjna: Drugi Dział Kadr

Wprowadzono: 10.12.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×