Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
Ogłoszenie o naborze nr 34397ARCHIWALNE z dnia 20.09.2018 r.
-
Oferty do
1
października
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
do spraw: Informacji Niejawnych
Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Zgorzelec
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu ul.Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12 G 59-900 Zgorzelec
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań sprawdzających zwykłych oraz poszerzonych wobec policjantów i pracowników jednostki
- wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa lub odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa
- prowadzenie ewidencji akt postępowań sprawdzających
- pełnienie nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce i nadzorowanie jego realizacji
- przeprowadzanie okresowych kontroli postępowań z dokumentami zawierającymi informacje niejawne
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości nadawania klauzul tajności
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- znajomość Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych
- znajomość Ustawy o Policji
- rzetelność, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe preferowane na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.10.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu ul.Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12 G 59-900 Zgorzelec z dopiskiem na kopercie " dotyczy naboru na stanowisko Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Zgorzelcu z siedzibą w Komendzie Powiatowej Policji w Zgorzelcu ul.Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12 G 59-900 Zgorzelec
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@zgorzelec.wr.policjia.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych, z wyjątkiem sytuacji, gdy dla potrzeby zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się przez Panią/Pana wstępnym badaniom lekarskim, wymaganym przez przepisy kodeksu pracy; w takim przypadku dane zostaną przekazane placówce medycyny pracy.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2.540,- zł. brutto+ procentowy dodatek za staż pracy maksymalnie 20%. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane( decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty nie zakwalifikowane nie będą odsyłane, zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawca równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę chronioną. Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, pod numerem telefonu 075 64 94 314