Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Ogłoszenie o naborze nr 47877ARCHIWALNE z dnia 21.05.2019 r.

  • Oferty do
    5

    czerwca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

zastępca dyrektora oddziału terenowego

do spraw: zarządzania w obszarze ekonomiczno – finansowym, administracyjno – technicznym, koordynacji PT POIiŚ oraz planowania

GDDKiA Oddział Wrocław



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

GDDKiA Oddział Wrocław
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław
(oraz teren działania Oddziału GDDKiA we Wrocławiu)

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,  oświetlenie naturalne i sztuczne,  budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,  wyjazdy służbowe krajowe,  obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa). Pracownikom oferujemy:  stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,  dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,  trzynaste wynagrodzenie,  ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,  skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),  pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,  dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

ZAKRES ZADAŃ

  • kierowanie pracą podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej, efektywnej i terminowej realizacji zadań podległych komórek organizacyjnych,
  • nadzorowanie prowadzenia gospodarki finansowej Oddziału, w tym kontrolowanie procesu planowania i realizacji dochodów i wydatków oraz nadzorowanie i koordynowanie przygotowania sprawozdań w tym zakresie w celu zapewnienia prawidłowego wykorzystania środków publicznych oraz dostarczenia rzetelnej i terminowej informacji finansowej. Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem rachunkowości Oddziału zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia właściwego przebiegu operacji gospodarczych, dostarczenia informacji finansowych dotyczących Oddziału i jego przedsięwzięć oraz uzyskania podstaw do podejmowania decyzji operacyjnych i kontroli zgodności rzeczywistego przebiegu procesów gospodarczych z założeniami,
  • sprawowanie nadzoru nad planowaniem, rozwojem oraz wdrażaniem polityki i procedur w celu wsparcia działalności podstawowej Oddziału, w tym sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego. Sprawowanie kontroli nad optymalizacją procesów i kosztów zarządzania majątkiem Oddziału, w tym nadzorowanie gospodarki nieruchomościami siedziby Oddziału i Rejonów, ich zapleczy technicznych, magazynowych i socjalnych, nadzorowanie gospodarki środkami transportu oraz wyposażania pracowników,
  • nadzorowanie i koordynowanie prawidłowości planowania i wykorzystania środków PT POIiŚ w części realizowanej przez Oddział w celu właściwego ich wykorzystania,
  • sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem projektów planów rzeczowo – finansowych, programów inwestycji, kart projektów oraz sprawozdawczości z wykonania planu wydatków majątkowych i bieżących.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii i/lub finansów i/lub nauk o zarządzaniu,
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w obszarze finansów i/lub rachunkowości i/lub zamówień publicznych i/lub gospodarki nieruchomościami i/lub rozliczania środków pochodzących z UE i/lub obsługowo – organizacyjnym,
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym, podatku VAT, odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych, zamówień publicznych, gospodarce nieruchomościami,
  • kompetencje kierownicze: zorientowanie na osiąganie celów, zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, dzielenie się wiedzą, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, etyczne postępowanie, skuteczna komunikacja,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w zarządzaniu zespołem,
  • uprawnienia głównego księgowego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • przeszkolenie w zakresie przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, NATO Secret i Secret UE/EU Secret lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • kopia uprawnień głównego księgowego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział we Wrocławiu
    Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych
    ul. Powstańców Śląskich 186
    53-139 Wrocław (z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym: ZF)


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa,
tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, z późn.zm.).

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru, a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy
z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:

- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- II etap - pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej, test kompetencyjny,
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub
w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres wroclaw.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów
i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (071) 33-47-350.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3594

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 21.05.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×