Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 9266ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.
-
Oferty do
24
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi kancelaryjno - organizacyjnej
w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji Wrocław - Krzyki
Wrocław
Komisariat Policji Wrocław - Krzyki
ul. Ślężna 115-129
53-305 Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Ewidencjonowanie pism wpływających do Komisariatu w Elektronicznym Dzienniku Korespondencji.
- Przydzielanie korespondencji przychodzącej w systemie E-Komenda na poszczególnych komendantów/naczelników/kierowników wydziałów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w komisariacie.
- Rejestrowanie dokumentacji wychodzącej w systemie E-Komenda.
- Przygotowywanie dokumentów i sporządzanie do nich spisów akt przekazanych do Składnicy Akt, a także sporządzanie protokołów brakowań dokumentów kategorii BC w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania zgodnie z zasadami archiwizacji.
- Dokonywanie rozliczeń pracowników odchodzących z jednostki w celu dostarczenia bieżących informacji o zgodności stanu z ewidencją.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejetność współpracy
- umiejetność obsługi urządzeń biurowych
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi około 2200,00 zł brutto miesięcznie. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.