Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 45058ARCHIWALNE z dnia 23.03.2019 r.
-
Oferty do
3
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: przeprowadzania postępowań sprawdzających
w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie czynności przewidzianych dla postępowań sprawdzających celem terminowej ich realizacji.
- Dokonywanie sprawdzeń w niezbędnym zakresie w ewidencjach, rejestrach i kartotekach celem uzyskania informacji niezbędnych do ustalenia, czy osoba sprawdzana daje rękojmię zachowania tajemnicy.
- Dokonywanie sprawdzeń w ewidencjach i kartotekach niedostępnych powszechnie w zakresie niezbędnym do ustalenia, czy osoba sprawdzana daje rękojmię zachowania tajemnicy.
- Prowadzenie kartotek manualnych osób w stosunku do których prowadzone było postępowanie sprawdzające celem zapewnienia kompletności i aktualności informacji o sposobie zakończenia postępowania, posiadanym poświadczeniu bezpieczeństwa i aktualnym miejscu pracy osoby sprawdzanej.
- Prowadzenie elektronicznej ewidencji osób, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa celem zapewnienia dostępu do tych danych Wydziałowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz Komendantom Komisariatów Policji Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
- Przygotowywanie akt zakończonych postępowań sprawdzających celem przekazania ich do innych jednostek Policji lub archiwum KWP we Wrocławiu.
- Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów niejawnych do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu celem zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w pionie ochrony
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych
- umiejętność właściwej interpretacji przepisów
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- łatwość komunikacji
- znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy bezpośrednio związanej z przeprowadzaniem postępowań sprawdzających.
- uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Tajne", "Ściśle Tajne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Wydział Kadr Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław lub składać osobiście (za potwierdzeniem odbioru) w siedzibie KMP we Wrocławiu - ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do godz. 15:00.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2665,70 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,3906) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego.