Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 10489ARCHIWALNE z dnia 25.04.2017 r.

  • Oferty do
    8

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi systemów informatycznych

w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji
ul. Hubska 29-33
50-501 Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana będzie na II piętrze budynku przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze). W budynku nie ma windy ani podjazdu przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Podczas wykonywania obowiązków służbowych konieczne jest przemieszczanie się między budynkami urzędu położonymi na terenie miasta Wrocław.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie danych o wypadkach i kolizjach drogowych do bazy SEWIK w celu prowadzenia ewidencji zdarzeń drogowych.
  • Wprowadzanie danych dotyczących przestępstw i wykroczeń w ruchu drogowym w celu prowadzenia ewidencji kierowców naruszajacych przepisy ruchu drogowego.
  • Wprowadzanie danych dotyczących prawomocnych rozstrzygnięć sądowych w celu prowadzenia ewidencji kierowców naruszajacych przepisy ruchu drogowego.
  • Wprowadzanie decyzji o cofnięciu, przywróceniu uprawnień do kierowania pojazdami w celu prowadzenia ewidencji kierowców naruszajacych przepisy ruchu drogowego.
  • Wprowadzanie danych dotyczących zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy w celu aktualizacji ewidencji CEPiK.
  • Wydawanie zaświadczeń o ilości punktów karnych za wykroczenia drogowe dla osób fizycznych.
  • Udzielanie informacji w zakresie popełnianych wykroczeń w celu realizacji zapytań przez Sądy.
  • Wykonywanie sprawdzeń, zapytań, symulacji w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych w celu realizacji zadań służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • dobra komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2167,85 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,1569).



Liczba odwiedzin: 3907

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Anna Tchórzewska-Pietrzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 25.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×