Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 10489ARCHIWALNE z dnia 25.04.2017 r.
-
Oferty do
8
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi systemów informatycznych
w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
Wrocław
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji
ul. Hubska 29-33
50-501 Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wprowadzanie danych o wypadkach i kolizjach drogowych do bazy SEWIK w celu prowadzenia ewidencji zdarzeń drogowych.
- Wprowadzanie danych dotyczących przestępstw i wykroczeń w ruchu drogowym w celu prowadzenia ewidencji kierowców naruszajacych przepisy ruchu drogowego.
- Wprowadzanie danych dotyczących prawomocnych rozstrzygnięć sądowych w celu prowadzenia ewidencji kierowców naruszajacych przepisy ruchu drogowego.
- Wprowadzanie decyzji o cofnięciu, przywróceniu uprawnień do kierowania pojazdami w celu prowadzenia ewidencji kierowców naruszajacych przepisy ruchu drogowego.
- Wprowadzanie danych dotyczących zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy w celu aktualizacji ewidencji CEPiK.
- Wydawanie zaświadczeń o ilości punktów karnych za wykroczenia drogowe dla osób fizycznych.
- Udzielanie informacji w zakresie popełnianych wykroczeń w celu realizacji zapytań przez Sądy.
- Wykonywanie sprawdzeń, zapytań, symulacji w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych w celu realizacji zadań służbowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
- dobra komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2167,85 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,1569).