Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 32211ARCHIWALNE z dnia 15.08.2018 r.
-
Oferty do
27
sierpnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: mieszkaniowo-socjalnych
w Wydziale Inwestycji i Remontów
Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznaniu, odmowie przyznania, cofaniu i zwrocie świadczeń pieniężnych wynikających z praw policjanta do lokalu mieszkalnego i w tym zakresie prowadzenie postępowania administracyjnego w celu ustalenia uprawnień funkcjonariuszy KWP do tych świadczeń
- weryfikowanie i opracowywanie dokumentów finansowych do wypłat świadczeń pieniężnych wraz z naliczaniem indywidualnie uprawnionemu funkcjonariuszowi podatku dochodowego, realizowanych na podstawie wydanych decyzji, w celu przekazania tych dokumentów do komórek wypłacających te świadczenia, zapewniając osobom uprawnionym należne im świadczenia oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny do tych uprawnień
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych wydanych przez organy I instancji w sprawach prawa policjantów, emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego oraz świadczeń pieniężnych wynikających z tego prawa i w tym zakresie przygotowywanie decyzji administracyjnych po przeprowadzonych postępowaniach administracyjnych w celu ustalenia uprawnień funkcjonariuszy KMP/KPP do lokalu mieszkalnego i do tych świadczeń oraz prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z prawem policjanta oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych w celu prawidłowej oceny do tych uprawnień
- weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych przez KMP/KPP na podstawie wydanych decyzji administracyjnych w sprawie przyznania świadczeń wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego, w celu przekazania tych dokumentów do komórek wypłacających te świadczenia
- przygotowywanie danych do opracowania dokumentów planistycznych i sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji w celu przekazania osobie koordynującej, nadzorującej i sporządzającej plany finansowe oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych o przydziale i opróżnianiu lokali mieszkalnych (kwater tymczasowych) w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
- przygotowywanie działań związanych z realizacją świadczeń socjalnych w celu terminowego ich wykonania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w administracji publicznej lub pracy biurowej, szczególnie z zakresu mieszkaniowo-socjalnego
- znajomość przepisów w zakresie ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, KPA, Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, o finansach publicznych oraz stosowania prawa w praktyce
- umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania prawa w praktyce
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko... .(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.08.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych oraz zgody na ich przetwarzanie udział kandydata w naborze na w/w stanowisko nie będzie możliwy, a dokumenty będą zwracane/odsyłane kandydatowi. Administratorem danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 55-040 Wrocław. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez przesłanie stosownej informacji na adres poczty elektronicznej: iod.kwp@wr.policja.gov.pl. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. Podstawa prawna: pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,54 (co stanowi kwotę 2 885,71 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.