Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 24951ARCHIWALNE z dnia 04.04.2018 r.

  • Oferty do
    16

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: finansowo-księgowych

Zespół ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 48

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie na podstawie sprawozdań jednostkowych jednostek podległych, zbiorczych oraz łącznych sprawozdań budżetowych w układzie tradycyjnym oraz zadaniowym przekazywanych do jednostki nadrzędnej,
  • bieżąca analiza, aktualizacja i sporządzanie na podstawie otrzymanych danych z jednostek podległych oraz komórek organizacyjnych WIW harmonogramów oraz zapotrzebowań na środki finansowe,
  • przygotowywanie na podstawie wniosków PLW projektów decyzji o zmianach w planach finansowych PIW, a następnie przygotowywanie i przekazywanie informacji dla PLW o wprowadzonych zmianach w planach finansowych w układzie tradycyjnym i zadaniowym
  • przygotowywanie zestawień dotyczących przekazywania środków finansowych na wydatki podległym dysponentom zgodnie z opracowanym haromongramem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansowo-księgowym
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o inspekcji weterynaryjnej
  • obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego (Office)
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie: obsługa informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR; z obsługi systemu Bankowości Elelktronicznej,
  • szczególne uprawnienia: czynne prawo jazdy kategorii B,
  • inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, terminowość, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu, 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 48

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W związku z inicjatywą Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania dotyczącą zamieszczania w ogłoszeniach o naborach klauzuli równych szans, zachęcamy do zamieszczania w poniższej rubryce następującej informacji:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane kontaktowe: nr tel. 71 367 70 16 wew. 133


Wzory niezbędnych oświadczeń można pobrać ze strony internetowej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w zakładce praca.



Liczba odwiedzin: 2985

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

Udostępnił: Kinga Cołta

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 04.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×