Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 7990ARCHIWALNE z dnia 31.01.2017 r.

  • Oferty do
    13

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kancelaryjnych

Zespół ds. Kancelaryjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Praca w siedzibie Urzędu

Adres urzędu:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
ul. C. K. Norwida 34
50-950 Wrocław

WARUNKI PRACY

• Praca przy komputerze, • Budynek 3-piętrowy, bez windy

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz właściwe dekretowanie na piony i prowadzenie obiegu dokumentacji
  • Rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
  • Obsługa petentów jak również udzielanie informacji o postępie prowadzonych spraw przez działy/zespoły
  • Przygotowywanie dokumentów o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie prowadzonych postępowań
  • Pomoc w organizacji konferencji, spotkań, szkoleń oraz pomoc w pracy archiwum zakładowego
  • Zastępstwo koordynatora postępowań administracyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w dziale administracyjnym, kancelaryjnym lub organizacyjnym w administracji publicznej lub 1 rok pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków jak na stanowisku ds. kancelaryjnych. Doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentów i informacji, oraz w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Wiedza w zakresie zagadnień związanych z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi
  • Wiedza w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy PZP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wysoka kultura osobista, cierpliwość, opanowanie
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny (I stopień).
  • Ogólna wiedza z zakresu archiwistyki
  • Doświadczenie w zakresie dokonywania zakupów na potrzeby administracyjne (prowadzenie spraw związanych z zakupem i zaopatrywaniem w materiały biurowe, druki, książki, kalendarze itp.) oraz przeprowadzanie zapytań o cenę i przygotowywanie odpowiednich umów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. C. K. Norwida 34
    50-950 Wrocław
    pokój nr 11

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem AR-2/AAK/2017
Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie będą zawierały któregokolwiek dokumentu z wymaganych w niniejszym ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane /o ważności aplikacji decyduje data stempla pocztowego w przypadku wysłania pocztą lub data wpływu w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów/.
Wszystkie oświadczenia, CV/życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci dopuszczeni do postepowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie.
Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem.
Rekrutacja odbędzie się w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. C. K. Norwida 34, 50-950 Wrocław. W procesie rekrutacji zostaną przeprowadzone: analiza dokumentów aplikacyjnych kandydatów, rozmowa kwalifikacyjna. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w okresie trzech miesięcy od zakończenia procedury konkursowej na w/w stanowisko oraz niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną



Liczba odwiedzin: 3757

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Regionalnego Zarządu

Jednostka organizacyjna: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Udostępnił: Elżbieta Wolak

Komórka organizacyjna: .

Wprowadzono: 31.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×