Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 6334ARCHIWALNE z dnia 09.12.2016 r.

  • Oferty do
    14

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kontrolno-rozpoznawczych (umowa na zastępstwo)

Wydział Kontrolno-Rozpoznawczy



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, 50-552 Wrocław, ul. Borowska 138

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze w wymiarze 8 godz. dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30. Budynek administracyjno-biurowy zawiera w elementach konstrukcyjnych płyty cementowo-azbestowe ( 15% azbestu ) nie wyposażony w windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • przestrzeganie terminowego obiegu dokumentacji zgodnie z kpa i zasadami obiegu dokumentacji w Komendzie Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
  • przygotowywanie projektów pism, postanowień i innych określonych w kpa (wg potrzeb)
  • prowadzenie sekretariatu i obsługi kancelaryjnej Wydziału
  • rejestracja zawiadomień o uzgodnieniu projektu budowlanego
  • przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata administracja publiczna
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, 50-552 Wrocław, ul. Borowska 138

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Orientacyjna wysokość zarobków : 2100 zł (brutto).
Dokumenty kandydatów nie spełniających wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W terminie do 1 miesiąca od chwili zakończenia postępowania rekrutacyjnego istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów ( po w/w terminie dokumenty kandydatów zostaną zniszczone komisyjnie ).
Oferty należy składać z dopiskiem "SPECJALISTA WZ".



Liczba odwiedzin: 3231

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Udostępnił: Piotr Mikołajczyk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 09.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×