Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 45238ARCHIWALNE z dnia 28.03.2019 r.
-
Oferty do
3
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kancelaryjno - biurowych
w Zespole do spraw Prezydialnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
Wrocław
Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
514-168 Wrocław
Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Zespołu do spraw Prezydialnych KMP we Wrocławiu oraz organizowanie obiegu dokumentacji służbowej pomiędzy pracownikami Zespołu, a także kontrolowanie ich terminowości w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji głównej aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz zamieszczanie ich w Elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych, w celu zapewnienia jednostkom i komórkom organizacyjnym KMP we Wrocławiu bieżącego dostępu do aktualnych aktów prawnych.
- Kierowanie w imieniu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu wniosków do Straży Granicznej w zakresie wydawania decyzji administacyjnych cudzoziemcom, którzy nielegalnie przebywają na terenie kraju, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji dot. kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.
- Zapewnienie przepływu informacji dotyczących odpraw służbowych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz dokumentowanie przebiegu odpraw w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w urzędzie.
- Pełnienie zastępstwa w sekretariacie Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy.
- Obsługiwanie poczty elektronicznej przesyłanej na skrzynkę Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu na platformie e-PUAP w celu bieżącego zapoznawania z jej treścią Kierownictwa KMP we Wrocławiu.
- Wydawanie zgód na wybrakowanie materiałów archiwalnych kat. BC oraz na przyjęcie materialów do Składnicy Akt KMP w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania składnicy akt i prowadzenia gospodarki archiwalnej w urzędzie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy zespołowej
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
- umiejętność działania w stresie
- asertywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp@wroclaw.wr.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2563,72 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,3374) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego. Przewidywany okres zatrudnienia na zastępstwo za pracownika nieobecnego planuje się do dnia 10.02.2020r.