Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 2435ARCHIWALNE z dnia 11.08.2016 r.
-
Oferty do
31
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu
Wrocław
Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu
ul. Kotlarska 41
50-151 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie akt wytworzonych w urzędzie wg ustalonego harmonogramu w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia prawidłowego archiwizowania akt w Urzędzie,
- porządkowanie akt, ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt oraz przechowywanie ich w celu zabezpieczenia materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
- udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego, przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Archiwum Państwowym,
- sporządzanie sprawozdań ze stanu posiadanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej w celu przekazania informacji dyrektorowi Urzędu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku historycznym
- doświadczenie zawodowe: 2 lata (powyżej ) na podobnym stanowisku: w administracji lub w archiwum
- wymagany kurs archiwalny w przypadku osób nieposiadających: wykształcenia o specjalności archiwalnej lub studiów podyplomowych w zakresie archiwistyki
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów dotyczących: funkcjonowania administracji publicznej, postępowania administracyjnego, narodowego zasobu archiwalnego i archiwaliów w niezbędnym zakresie oraz aktów wykonawczych,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w specjalności archiwalnej lub studia podyplomowe w zakresie archiwistyki
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Okręgowy Urząd Górniczy
Kotlarska 41, 50-151 Wrocław
w zamkniętej kopercie z dopiskiem " Oferta pracy w służbie cywilnej- archiwista"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie internetowej www.wug.gov.pl.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone bez informowania o tym kandydatek/kandydatów.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o tym fakcie pisemnie.
Informacje o metodach i technikach naboru:
-sprawdzenie wymagań formalnych ofert - analiza dokumentów;
-sprawdzenie wiedzy- test wiedzy;
-sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu zadań na komputerze;
-sprawdzenie doświadczenia i kompetencji-rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71/ 790 20 95 lub 790 20 88.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.