Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Ogłoszenie o naborze nr 11633ARCHIWALNE z dnia 02.06.2017 r.

  • Oferty do
    12

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: analiz techniczno – ekonomicznych i rozliczeń

w Wydziale Realizacji Oddziału GDDKiA we Wrocławiu



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

GDDKiA Oddział Wrocław
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy , warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - wyjazdy służbowe krajowe bądź zagraniczne, - obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie monitoringu realizowanych zadań, poprzez wykonywanie sprawozdań i materiałów dokumentujących postęp prac oraz przekazywanie na bieżąco danych o finansowej realizacji zadań odpowiednim komórkom organizacyjnym,
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi przy przygotowaniu dokumentów o uruchomienie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych oraz przy aktualizacji programów inwestycyjnych, kart projektów, planów finansowych,
  • kompletowanie dokumentów dotyczących realizowanych zadań, prowadzenie bazy danych o kontraktach, umowach i zleceniach oraz przekazywanie danych niezbędnych do przejęcia środka trwałego,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu okresów gwarancyjnych, rękojmi i zabezpieczeń oraz przekazywanie danych dotyczących zrealizowanych zadań,
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opiniowania dokumentów przetargowych,
  • analizowanie i kontrolowanie faktur oraz dokumentów potwierdzających płatność, załączonych do protokołów odbiorów,
  • udział w przygotowaniu kosztorysów inwestorskich dotyczących robót związanych z budową dróg i obiektów inżynierskich,
  • udział w ocenianiu wnioskowanych zmian do umów (np. poleceń zmian, zamówień dodatkowych i uzupełniających, roszczeń, itp.) oraz przygotowywanie wniosków o zamówienia dodatkowe lub uzupełniające.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub budowlane lub drogowe lub mostowe,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze realizacji zadań związanych z budową dróg i obiektów inżynierskich,
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej,
  • znajomość procedur FIDIC oraz ustawy o drogach publicznych,
  • znajomość angielskiego na poziomie podstawowym.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział we Wrocławiu
    Wydział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych
    ul. Powstańców Śląskich 186
    53-139 Wrocław (z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym: I-4)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:

- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- II etap - pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej,
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ustalone wg mnożnika kwoty bazowej max. 1,9
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, Poz. 94 ze zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, Poz. 1505 ze zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (071) 33-47-350.



Liczba odwiedzin: 2909

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 02.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×