Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 13583ARCHIWALNE z dnia 27.07.2017 r.

  • Oferty do
    21

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent prawny

do spraw: windykacji

w Wydziale Finansowo-Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Wrocław i obszar województwa dolnośląskiego

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa, praca w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu, praca z trudnym klientem, praca wymagająca bardzo dobrej komunikatywności, odpowiedzialności oraz skrupulatności w realizacji zadań, praca przy komputerze powyżej 4h dziennie, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, praca siedząca, praca na pierwszym piętrze budynku, brak windy, toaleta nie przystosowana dla potrzeb niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznych
  • wystawianie tytułów wykonawczych - kierowanie ich do właściwych terytorialnie urzędów skarbowych i prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia oraz zawieszanie lub wycofywanie tytułów
  • przygotowanie pism kierowanych do urzędów skarbowych, związanych z realizacją zadań wynikających z procedur egzekucyjnych
  • zgłaszanie do sądu wierzytelności w przypadku upadłości podmiotów, na których ciążą zobowiązania z tytułu nałożonych kar
  • udzielanie podmiotom informacji dotyczących procesu egzekucji należności
  • prowadzenie pozabilansowej ewidencji należności dotyczących nałożonych kar z mocy ustawy o drogach publicznych oraz współpraca z zarządcami dróg w celu ich skutecznego wyegzekwowania
  • sporządzanie danych o należnościach niewymagalnych do sprawozdań budżetowych
  • opracowywanie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o rozłożenie na raty i wniosków o odroczenie terminu płatności oraz wniosków o umorzenie nałożonych kar pieniężnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku kształcenia: prawo lub administracja
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • znajomość przepisów postępowania administracyjnego i procedur administracyjnych
  • umiejętność formułowania pism urzędowych
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach stresowych związanych z presją czasu w związku z przestrzeganiem terminów
  • zdolności organizacyjne oraz komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku ds. windykacji w administracji publicznej
  • przeszkolenie z zakresu z procedur windykacyjnych
  • znajomość prawa cywilnego oraz kodeksu spółek handlowych
  • wysoka kultura osobista

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie posiadanych świadectw pracy oraz kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub wykonywaniu umów zlecenia/dzieła dokumentujących wymagane przeszkolenie lub praktykę
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
    ul. B. Krzywoustego 28
    51-165 Wrocław
    Z dopiskiem REKRUTACJA WFK

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze: weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych, analiza dokumentacji potwierdzającej wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i kwalifikacje, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Miejscem pracy kandydata będzie obszar Województwa Dolnośląskiego zgodnie z właściwością terytorialną działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Krzywoustego 28. Wysokość proponowanego wynagrodzenia: płaca zasadnicza - mnożnik kwoty bazowej 1,298 co stanowi kwotę 2.432,24 złotych brutto oraz dodatek stażowy.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu lub niezawierające wymaganych oświadczeń i dokumentów nie będą rozpatrywane. Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data stempla pocztowego przesyłki nadanej w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 roku - Prawo pocztowe.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Prosimy o podanie w aplikacjach numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3265176 lub 71 3265177.
DWITD nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 3568

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu

Udostępnił: Iwona Arent

Komórka organizacyjna: SK

Wprowadzono: 27.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×