Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 13583ARCHIWALNE z dnia 27.07.2017 r.
-
Oferty do
21
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent prawny
do spraw: windykacji
w Wydziale Finansowo-Księgowym
Wrocław
Wrocław i obszar województwa dolnośląskiego
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznych
- wystawianie tytułów wykonawczych - kierowanie ich do właściwych terytorialnie urzędów skarbowych i prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia oraz zawieszanie lub wycofywanie tytułów
- przygotowanie pism kierowanych do urzędów skarbowych, związanych z realizacją zadań wynikających z procedur egzekucyjnych
- zgłaszanie do sądu wierzytelności w przypadku upadłości podmiotów, na których ciążą zobowiązania z tytułu nałożonych kar
- udzielanie podmiotom informacji dotyczących procesu egzekucji należności
- prowadzenie pozabilansowej ewidencji należności dotyczących nałożonych kar z mocy ustawy o drogach publicznych oraz współpraca z zarządcami dróg w celu ich skutecznego wyegzekwowania
- sporządzanie danych o należnościach niewymagalnych do sprawozdań budżetowych
- opracowywanie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o rozłożenie na raty i wniosków o odroczenie terminu płatności oraz wniosków o umorzenie nałożonych kar pieniężnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku kształcenia: prawo lub administracja
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym
- znajomość przepisów postępowania administracyjnego i procedur administracyjnych
- umiejętność formułowania pism urzędowych
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
- umiejętność stosowania prawa w praktyce, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach stresowych związanych z presją czasu w związku z przestrzeganiem terminów
- zdolności organizacyjne oraz komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku ds. windykacji w administracji publicznej
- przeszkolenie z zakresu z procedur windykacyjnych
- znajomość prawa cywilnego oraz kodeksu spółek handlowych
- wysoka kultura osobista
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie posiadanych świadectw pracy oraz kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub wykonywaniu umów zlecenia/dzieła dokumentujących wymagane przeszkolenie lub praktykę
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. B. Krzywoustego 28
51-165 Wrocław
Z dopiskiem REKRUTACJA WFK
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze: weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych, analiza dokumentacji potwierdzającej wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i kwalifikacje, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Miejscem pracy kandydata będzie obszar Województwa Dolnośląskiego zgodnie z właściwością terytorialną działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Krzywoustego 28. Wysokość proponowanego wynagrodzenia: płaca zasadnicza - mnożnik kwoty bazowej 1,298 co stanowi kwotę 2.432,24 złotych brutto oraz dodatek stażowy.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu lub niezawierające wymaganych oświadczeń i dokumentów nie będą rozpatrywane. Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data stempla pocztowego przesyłki nadanej w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 roku - Prawo pocztowe.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Prosimy o podanie w aplikacjach numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 3265176 lub 71 3265177.
DWITD nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.