Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 56873ARCHIWALNE z dnia 05.11.2019 r.
-
Oferty do
15
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: administrowania rezerwami
w Sekcji Administrowania Rezerwami - Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
Wrocław
Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu
ul. Gajowicka 118
50-984 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ewidencji wojskowej osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej oraz jej aktualizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Podnoszenie jakości ewidencji wojskowej poprzez jej weryfikację i aktualizację w oparciu o funkcje SI SPIRALA - ZINT
- Współdziałanie z właściwymi organami administracji samorządowej, jednostkami i instytucjami wojskowymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych prowadzonych w ewidencji wojskowej
- Sporządzanie na podstawie dokumentów ewidencyjnych, na wniosek zainteresowanych osób lub uprawnionych instytucji zaświadczeń potwierdzających przebieg służby wojskowej
- Prowadzenie sprawozdawczości na podstawie ewidencji wojskowej z uwzględnieniem funkcji systemu informatycznego SPIRALA-ZINT oraz opracowywanie zestawień statystycznych na potrzeby WKU.
- Aktualizowanie strony internetowej WKU we Wrocławiu w zakresie działania Sekcji Administrowania Rezerwami
- Zastępowanie, w przypadku czasowej nieobecności, osoby prowadzącej archiwum WKU w zakresie osób skreślonych z ewidencji wojskowej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia.
- Samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- CV lub kwestionariusz osobowy kandydata (wzór do pobrania ze strony internetowej WKU)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania tego poświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu
ul. Gajowicka 118 (Kancelaria jawna - pok. nr 201, II piętro)
50-984 Wrocław
lub elektronicznie na adres ePUAP: WKU_Wroclaw
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień we Wrocławiu, 50-984 Wrocław, ul. Gajowicka 118 Fax: 261-656-133 tel. 261-656-100
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Por. Paweł Żytkiewicz Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu, 50-984 Wrocław, ul. Gajowicka 118 tel. 261-656-147
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień we Wrocławiu.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- wybrani kandydaci/kandydatki zostaną poinformowani na podany adres e-mail (w razie jego braku - telefonicznie) o terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianu wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną; przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych (sprawdzianu): 20-21.11.2019 r.
- oferty można składać poprzez platformę ePUAP2 pod warunkiem podpisania dokumentu elektronicznego certyfikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym; adres: WKU_Wroclaw
- oferowane wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku: 2705,38- zł (brutto) - mnożnik kwoty bazowej w korpusie służby cywilnej 1,4113
- termin rozpoczęcia pracy - niezwłocznie po zakończeniu naboru;
- dodatkowe informacje nt. stanowiska objętego naborem można uzyskać pod nr tel. 261-656-122 a nt. aktualnego etapu naboru - pod nr tel. 261-656-130.
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni, nie odebrane przez nich osobiście w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji, zostaną przekazane do archiwizacji i - po upływie okresu ich przechowywania - komisyjnie zniszczone;
- wzory wymaganych oświadczeń oraz kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie można pobrać ze strony internetowej WKU we Wrocławiu;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą.